نخستین مرکز اورژانس شهر رضویه با حضور رئیس شورای شهرستان مشهد، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی و رئیس اورژانس 115 خراسان رضوی افتتاح شد.

نخستین مرکز اورژانس شهر رضویه افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهرستان مشهد، نخستین مرکز اورژانس شهر رضویه با حضور امیر شهلا رئیس شورای شهرستان مشهد، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی و وفایی‌نژاد رئیس اورژانس 115 خراسان رضوی روز پنجشنبه افتتاح شد.

در این مراسم نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از  شورای شهرستان مشهد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرداری رضویه گفت: همه ما باید در خدمت مردم باشیم و من نیز به‌عنوان نماینده مردم در خدمت مردم شریف بخش رضویه هستم.

در ادامه رئیس شورای شهرستان مشهد در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: شورای شهرستان مشهد با تمام توان خود برای توسعه شهرها و روستاهای شهرستان که محروم مانده‌اند اقدام می‌کند.

در ادامه نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز اظهار کرد: شورای شهرستان مشهد نگاه ویژه‌ای به‌بخش رضویه دارد.

عبدالله دهقان افزود: همه همکاران من در شورای شهرستان مشهد هیچ هدفی جز خدمت به‌مردم ندارند و امیدواریم به‌زودی درمانگاه شبانه‌روزی رضویه نیز آغاز به‌کار کند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر رضویه گفت: در شان شهری با جمعیت ۱۲ هزار نفر نیست که از خدمات ابتدایی شهری دور باشد.

حسن بیک‌زاده خواستگار نگاه بیشتر مسؤولان به‌شهر رضویه شد و بیان کرد: امیدواریم به‌بهانه افتتاحیه‌های بیشتر مدیران استانی و شهرستانی را در شهرمان بیشتر ببینم.

گفتنی است؛ اورژانس رضویه به‌عنوان نخستین اورژانس در شهرهای کوچک استان است که در ایستگاه مشترک با آتش‌نشانی قرار گرفته است و تا شعاع 30 کیلومتری شهر رضویه را خدمات‌رسانی می‌کند که  بخش رضویه نیز از این خدمت استفاده خواهد کرد.

اورژانس شهر رضویه از اردیبهشت سال ۹۷ در دستور کار شورای شهرستان مشهد قرار داشت که با پیگیری‌ها و جلسات مشترک دانشگاه علوم پزشکی و شورای شهرستان و شهرداری رضویه، تأسیس پایگاه اورژانس رضویه در شهر رضویه  مورد موافقت قرار گرفت و افتتاح شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.