ماهانه بیش از ۳۵۰ بیمار جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی سبزوار مراجعه می کنند.

مراجعه ماهانه بیش از ۳۵۰ بیمار به بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی

به گزارش قدس آنلاین، رییس مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار گفت: بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز، ماهانه به بیش از ۳۵۰ بیمار خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد.

دکتر سید طه حسینی اقدامات تشخیصی و درمانی در این بخش را هم‌تراز با پیشرفته‌ترین مراکز درمانی دانست و افزود: چهار پزشک فوق‌تخصص گوارش و ریه و گوارش اطفال با نیروهای متخصص و آموزش‌دیده در این بخش مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اعزام بیماران در این بخش کاهش چشمگیری داشته است، ادامه داد: فعالیت این بخش در قسمت آندوسکوپی و کولونوسکوپی روزانه ١٠ بیمار، در قسمت برونکوسکوپی هفته ای پنج بیمار و در قسمت آندوسکوپی اطفال که تحت بیهوشی انجام می‌گیرد، ماهانه دو تا سه بیمار است.

این مسوول اضافه کرد: همچنین اقدامات مداخله‌ای درمانی آندوسکوپی و درمان خونریزی‌های معده از طریق جاگذاری آندوکلیپس، کواگولاسیون از طریق گاز آرگون جهت کنترل خونریزی‌ها (APC)، تعبیه لوله گاستروستومی جهت تغذیه در بیماران مبتلا به آسیب‌های مغزی و کنترل خونریزی گوارشی ناشی از واریس مری در بیماران مبتلا به نارسایی پیشرفته کبدی همچنین برونکوسکوپی تشخیصی و درمانی جهت کنترل خونریزی‌های برونشیال و بیوپسی پلور در این مرکز انجام می شود.

مرکز آموزشی درمانی واسعی با ۳۲۳ تخت مصوب و بیش از ۱۰۰ پزشک فوق‌تخصص، متخصص و عمومی و با دارا بودن بخش‌های کلینیکی و پارا کلینیکی، خدمات تشخیصی و درمانی را به مردم منطقه ارائه می دهد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.