معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان رضوی گفت: طرح شکوائیه الکترونیکی به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

طرح شکوائیه الکترونیکی در طرقبه شاندیز اجرایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، علی ثابتی معاون فناوری اطلاعات دادگستری خراسان رضوی صبح سه شنبه در جلسه بررسی طرح صدور شکوائیه الکترونیکی گفت: ارائه شکوائیه به صورت الکترونیکی در راستای کاهش مراجعه به دادسرا و جلب رضایت ارباب رجوع در دستور کار معاونت فناوری استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:بر همین اساس جلسات متعددی با دادستان مرکز استان و معاون قضائی دادستان مرکز استان و مسئولین ناجا برگزار شد که در این جلسات نمایندگان ناجا با چگونگی اجرای طرح آشنا شدند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان رضوی گفت: به منظور اجرای دقیق و کامل طرح، پیگیری‌های لازم از سوی این معاونت جهت ارتباط الکترونیکی تمامی کلانتری‌های استان انجام که پس از نهایی شدن و تست این ارتباط، شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان پایلوت طرح انتخاب شد.
ثابتی افزود:در جلساتی که که با ریاست محترم و دادستان محترم طرقبه نیز برگزار شد، مقرر شد از از ۲۶ آبان ارائه خدمت شکوائیه به صورت آزمایشی از این شهرستان آغاز شود و لازم به ذکر است پس از تست و آزمایش اولیه طرح مذکور در تمامی شهرستان‌هایی که دارای دفتر خدمات الکترونیک قضائی می‌باشند، طرح اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد:اجرای طرح شکوائیه الکترونیک در مشهد نیز منوط به افزایش حداقل ۲ برابری ظرفیت دفاتر این کلان شهر است که انشاالله تا اوایل سال آینده اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.