قزوین_ سردار محمدرضا نقدی گفت: بزرگترین دستاوردهای آن در چهل سالگی حفظ شده است و کشور مستقل ترین و آزاده ترین انقلاب و کشور در دنیا و منطقه محسوب می شود.

بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال حفظ شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن اجتماعات استانداری قزوین ضمن گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ اظهار داشت: پیروزی های خود را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: امروز با گذشت چندین سال، انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده و این در حالی است که استکبار جهانی تحریم های فلج کننده را علیه ایران وضع کردند تا شاید سریعا شاهد براندازی انقلاب اسلامی باشند اما با گذشت هشت سال و ۶ ماه از وعده های آنها، انقلاب اسلامی پابرجا است. 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: باید مردم مشکلات اقتصادی مردم را بپذیریم اما این موضوع بدان معنی نیست که دشمنان در دست یابی به اهداف خود موفق بوده اند؛ حفظ پیروزی از کسب پیروزی سخت تر است و بزرگترین پیروزی انقلاب های دنیا، انقلاب بزرگ نبوی است که جانشینان برحق پیامبر به شهادت رسیدند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه تمام انقلاب ها در همان اوایل پیروزی به انحراف کشیده شد و امروز  پیروزی انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است و باید به این پیروزی ارزش داد، اضافه کرد: انقلاب در اوج قدرت و قوت خود باقی است و یکی از سنگرها را فتح می کند؛ آمریکا با تصویرسازی غلط، واقعیت ها را بر خلاف حقیقت نشان می دهد.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی امروز خواسته تا در چهل سالگی مهمترین دستاوردهای خود را به طور صدردصد حفظ کند و امروز شاهد هستیم که بزرگترین دستاوردهای آن در چهل سالگی حفظ شده است و کشور مستقل ترین و آزاده ترین انقلاب و کشور در دنیا و منطقه محسوب می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: امروز در کشور، استقلال و آزادی در اوج قرار دارد و مردم سالاری در آن بی نظیر بوده و تمام امور در اختیار مردم است و اگر مشکلاتی وجود دارد، جای نگرانی نیست؛ انقلاب اسلامی با ایستادگی بر تمامی معیارها و اصول خود هم اکنون در چهل سالگی در اوج پیروزی و سرزندگی قرار دارد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب، ولایت فقیه بوده و انقلاب ما در اصول اساسی خود برمبنای ولایت فقیه بوده و در صدرصدی خود به چهل سالگی رسیده است؛ ایران امروز از نظر استقلال مستقل ترین کشور دنیا و از نظر آزادی آزادترین کشور جهان است.

وی تصریح کرد: در این انقلاب هیچ راه بن بستی وجود ندارد و یکی از پیروزی های ملت ایران،موفقیت مردم در حوزه های مختلف بوده که افتخار آمیز و اعجازآمیز است و اتفاقات بزرگی در تمام حوزه ها صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران یادآور شد: برخی ها می خواهند پیشرفت های کشور را کوچک جلوه دهند در حالی که در بسیاری از حوزه های مختلف پیشگام بوده و موفق عمل کرده ایم.

سردار نقدی تصریح کرد: دشمن چهل سال تهاجم فرهنگی راه اندازی کرد اما در عمل موفق نشد و امروز دشمن در جنگ اقتصادی نیز شکست خورده است.

وی یادآورشد: نمونه حاکمیت مردمی و دینی را به خوبی می توان در جمهوری اسلامی ایران مشاهده کرد که تمام دولت ها، شوراها اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط مردم انتخاب می شوند. 

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.