نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه حضور مردم بی‌بصیرت و ناآگاه در مقابل منزل حضرت فاطمه (س) حادثه نبود، بلکه جریانی از پیش تعیین شده از سوی دشمن بود، گفت: دشمنان امروز نیز می خواهند در جامعه دودستگی ایجاد کنند.

حضور مردم بی‌بصیرت و ناآگاه در مقابل منزل حضرت فاطمه (س) حادثه نبود
به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت این روز، گفت: در مظلومیت این مادر(حضرت فاطمه (س))، این پسر (امام هشتم (ع)) همیشه گریان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به یکی از روایات قرآنی، بیان کرد: اگر دلی ظرف عشق به اهل بیت (ع) قرار گرفت، مصداق اجابت دعای حضرت ابراهیم (ع) می‌شود و لازمه این عشق به اهل بیت (ع) حضور در مراسم سوگواری و عزاداری ایشان است.

وی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا وقتی دل ظرف عشق به اهل بیت (ع) می‌تواند همیشگی باشد و تضمینی به بقای آن وجود دارد؟، اضافه کرد: خیر، تضمینی برای آن وجود ندارد، چراکه برای این موضوع شرایطی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به پایمردی و ایستادگی در این عشق اشاره کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به سه تن از افرادی که درخصوص کمک به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در روز حضور جمعیتی که به منزل ایشان آمده و منزل را به آتش کشیدند، نظرات و کارهای مختلفی را ارائه  و انجام داده بودند، متذکر شد: آخر کار، دو نفر اول تا پایان در کنار امام علی (ع) بودند، اما نفر سوم در مقابل ایشان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استمرار عشق به اهل بیت (ع) در دل انسان از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: این موضوع زمانی استمرار می‌یابد که انسان در مقابل همه جریان‌های مخالف بر اهل بیت (ع) بایستد.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد فردی در حوزه سیاسی با شعار خدمت به مردم به موقعیت برسد و از مردم و همه امکانات نقطه تمرکز اهل بیت (ع) برای ارتقای خود استفاده کند، قطعا این فرد دلداده اهل بیت (ع) نیست، چراکه انسانی که دلداده اهل بیت (ع) باشد، همه داشته‌های خود را نثار آنها کرده و در مقابل همه جریانات مخالف می‌ایستد.

آیت‌الله علم‌الهدی حضور دشمنان امام علی (ع) در مقابل منزل ایشان را جریانی برای مقابله با پیامبر (ص) دانست و متذکر شد: پیغمبر براساس حکمت خدا به پیامبری رسید، همواره حکومت الهی به خدا اختصاص پیدا می‌کند و پیفمبری پیامبر اکرم(ص) نیز در این راستا صورت گرفته بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: آن روز که دشمنان که به منزل امام علی (ع) آمدند، فاطمه زهرا (س) برای گفتمان به پشت درب آمدند، چراکه این موضوع اصلا قصه رقابت سیاسی نبود و این موضوع امروز نیز ادامه دارد، زیرا امروز نیز برخی درخصوص گفتمان الهی و اهل بیت (ع) اطلاعاتی ندارد و آن را درک نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جریانی که به واسطه حضور جمعیتی بی‌بصیرت در مقابل درب منزل فاطمه (س) و حضرت علی (ع) و هجوم آنها در منزل ایشان ایجاد شد، از یک هزار و 400 سال قبل تاکنون نیز ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمن قصد دارد از طریق افراد بی‌بصیرت در جامعه دودستگی ایجاد کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.