مسعود تابش گفت: طبق درخواست امیر قلعه نویی در نیم فصل دوم تیم را تقویت و ساز و کار قهرمانی را فراهم کردیم.

جدایی ساسان انصاری با رضایت بود

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره جذب مهدی زاده از تراکتورسازی و انتقال ساسان انصاری از سپاهان به تراکتور، گفت: این موضوع نظر کادر فنی و سرمربی بوده است. ساسان بازیکن خوبی است ولی با تعامل دو طرفه راهی سپاهان و با مهدی زاده معاوضه شد. خدا را شکر مشکل مسلمی پور هم که از تراکتورسازی گرفته بودیم حل شد و او عملا بازیکن سپاهان است.

وی افزود: بعضی از رسانه ها عنوان کرده بودند محمد ابراهیمی جایگزین ساسان انصاری شده است که باید بگویم بحث جایگزینی نبوده است. بحث تغییرات است که این هم با نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم صورت می گیرد. فکر می کنم برای نیم فصل دوم تیم خوب و هماهنگی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مصدومیت محمد ابراهیمی بعد از حضورش در این تیم، تاکید کرد: ابراهیمی شرایط بدنی خیلی خوبی دارد ولی در بازی دوستانه ضربه شدیدی خورد و مصدوم شد. خوشبختانه جواب MRI هم آمد و ابراهیمی بعد از یک هفته ریکاوری و درمان می تواند برای تیم بازی کند.

تابش در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی ساسان انصاری میل و خواسته این بازیکن هم بوده است؟ گفت: بله خودش هم درخواست داشت که جدا شود. یک تعاول دو طرفه بود و این بازیکن با رضایت از سپاهان رفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به جذب بازیکنان جدید در تعطیلات نیم فصل و انتظارات بالا از این تیم، تاکید کرد: از بازیکنانی که گرفته ایم راضی هستیم چون سرمربی تیم راضی است. البته در نیم فصل اول هم تیم را با نظر قلعه نویی بستیم ولی ممکن است در جریان مسابقات به این جمعبندی برسند که تغییراتی انجام بدهند. انتظارات هم که همیشه از سپاهان بالا و به حق است. سابقه سپاهان اینرا نشان می دهد. ما مدعی قهرمانی هستیم. یعنی هرسال باید مدعی باشیم ولی نمی شود با اطمینان گفت قهرمان می شویم. تمام تلاشمان را انجام می دهیم. وظیفه ما این بود که ساز و کار قهرمانی را فراهم کنیم که این کار را کردیم.

تابش با بیان اینکه سپاهان با جذب مهدی زاده، مسلمی پور، مسلمان و ابراهیمی به بازیکن دیگری نیاز ندارد، درباره مجوز ثبت قرارداد بازیکنان به خاطر بدهی های پیشین، گفت: خوشبختانه تیم ما مجوز ثبت قرارداد دارد و مشکلی از این بابت نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: این ورزشگاه در مقایسه با ۹۹ درصد از دیگر استادیوم های کشور شرایط بهتری دارد. یکسری نقایصی بود که در حال رفع است. مسئولان شرکت توسعه هفته گذشته هم اصفهان بودند. مقاوم سازی طبقه دوم انجام شده است و مشغول نصب چادرها هستند. یکی دو جاده دسترسی و پارکینگ هم اضافه شده است. فقط مانده است بعضی از مباحث حقوقی.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.