همدان- سرهنگ هادی قزوینه گفت: پلیس همدان در روزهای اخیر موفق به کشف ۲۷ کیلوگرم تریاک و ۳۰۰ گرم هروئین با لفافه شده است.

کشف ۲۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ هادی قزوینه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد:  پلیس همدان در ۳ عملیات مجزا موفق به کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر تریاک  و ۳۰۰ گرم هروئین شد که بخشی از مواد مخدر از استان های غربی و بخش دیگر آن از استان مرکزی بارگیری و به سمت همدان در حال حمل بود.

وی گفت: با رصد اطلاعاتی که پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از تردد و فعالیت قاچاقیچان دارد یک محموله مواد مخدر در حال حمل با یک دستگاه خودروی سواری سمند را که از استان های غربی بارگیری و به مقصد همدان در حرکت بود شناسایی و متوقف کرد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم در این خصوص دستگیر شدند؛ همچنین در عملیات دیگری یک سواری پراید حامل تریاک که از همین مبدا به سمت همدان در حرکت بود را هم شناسایی شد که از این خودرو هم، ۱۲ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی ادامه داد: در عملیات بعدی، یک قاچاقچی با یک دستگاه پژو، ۳۰۰ گرم هروئین را از استان مرکزی به مقصد همدان حمل میکرد که همه متهمان این پرونده ها در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قزوینه گفت: از اهداف مهم دشمنان تضعیف توان نیروی جوان کشور است که  پلیس قاطعانه و با اشراف اطلاعاتی و اقتدار، با تولید کنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می کند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.