عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی پرچمدار قرآن در جهان اسلام است.

ایران پرچمدار قرآن در جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی در همایش ملی «با افتخار آفرینان قرآنی در چهل سال گذشته» که در مجتمع آفتاب ولایت مشهدبرگزار شد اظهار کرد: ما بعد از چهل سال شاهد موفقیت های فراوان چهره های قرآنی ایران در مسابقات بین المللی هستیم و به برکت انقلاب اسلامی امروزه در سراسر جهان ۱۲ مسابقه بین المللی قرآن برگزار می شود.

وی افزود: موج اقبال به قرآن و توجه به آن از برکات انقلاب است که جهان را متوجه قرآن کرد واین افتخار برای ما بس است که جمهوری اسلامی اکنون پرچمدار قرآن در جهان است و این موفقیت ها در شرایطی به دست آمده که در چهل سال گذشته دشمنان از هیچ تلاشی برای دشمنی علیه این ملت فروگذار نکردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان از راههای مختلف فرهنگی، جریانی و سبک زندگی مردم سعی در نفوذ در کشور دارند وتلاش می کنند با این هجمه ها باعث کاهش نور و فروغ قرآن در کشور شوند.

حاج ابوالقاسم دولابی تاکید کرد: برای مقابله با نفوذ دشمنان رهبر معظم انقلاب فرمودند باید لشکر ۸ میلیونی از جوانان متعهد و انقلابی در کشور تربیت شوند که بخش عمده از این جوانان باید توسط چهره های قرآنی تربیت شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شان حافظان قرآن بسیار بالاست و در دفاع در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان باید افسران جنگ نرم کشور باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این قبیل گردهمایی ها ظرفیت ارزشمندی است تا مدیران از نزدیک با حافظان صحبت کرده و در جریان مشکلات و پیشنهاد های آنان برای بهبود فضای قرآنی کشور قرار گیرند و در این راستا باید تلاش شود خواسته هایی که مشمولیت فراوانی دارد از طریق مجلس تبدیل به قانون شود.

حاج ابوالقاسم  دولابی افزود: هر چهره قرآنی باید تبدیل به مرکز قرآنی در منطقه خود شود و هر کدام از حافظان باید در سال تعدادی از مردم منطقه و محله خود را ترغیب به فراگیری قرآن کنید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.