سیاوش محبی گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و بارش برف در این دو محور باعث لغزندگی شدید سطح جاده شده است.

ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه/ محور هراز تا ۲ بامداد یکطرفه شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم, ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یک طرفه شدن این محور از ساعت ۱۴ امروز، شاهد ترافیک سنگین و پر حجمی را به سمت شهر تهران هستیم و ممنوعیت ورود خوروها به این محور تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر بارش باران را در شهرهای ورودی تهران و بارش برف را در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه داریم که لغزندگی شدید جاده‌های کوهستانی را در پی داشته است.

وی افزود: بنابراین هموطنان در چنین شرایطی با صبر، حوصله و شکیبایی رانندگی کنند و از سرعت، سبقت و انجام حرکات حادثه‌ساز جدا خودداری کرده و به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه وارد محورها نشوند.

محبی ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه به سمت تهران سنگین است و به مرور بر حجم ورود خودروها به سمت تهران افزوده می‌شود و باید مسافران در این زمان ها مدیریت زمان سفر را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان تهران رخ نداده، اظهار کرد: وضعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین در جریان است و بارش باران در این محور لزوم رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب را از سوی رانندگان الزامی می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.