معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: سیم کارت‌های گردشگری در راستای تکریم زائران وگردشگران خارجی و بهبود خدمات‌دهی پایگاه‌های راهنمای زائر و اطلاعات سفر به فروش می‌رسد.

آغاز ارائه سیم‌کارت‌ گردشگری در مشهد
به گزارش قدس آنلاین ؛ نرگس شالچیان ، در خصوص فروش این سیم‌کارت‌ها اظهار کرد: قرارداد دو ساله فروش سیم کارت گردشگری در پایگاه‌های راهنمای زائر و اطلاعات سفر شهری میان سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با شرکت ایرانسل منعقد شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای این قرارداد سیم‌کارت‌های گردشگری که توسط شرکت ایرانسل تهیه شده است توسط پایگاه‌های راهنمای زائر و مراکز اطلاعات سفر شهری که در 23 نقطه از سطح شهر پراکندهاست به فروش می‌رسد.
معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد افزود: اپراتورهای این مراکز به منظور فعالیت در این طرح توسط دفتر مرکزی شرکت ایرانسل (شعبه مشهد) آموزش‌های لازم را آموخته و از تاریخ 10 اسفند ماه 97 فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
شالچیان ادامه داد: این سیم‌کارت‌ها سه مدل مختلف دارند که مبلغ و تعرفه قانونی فروش سیم کارت نوع اول 30 هزار تومان، سیم کارت نوع دوم 43 هزار تومان و سیم کارت نوع سوم 58 هزار تومان است، که شرح خدمات دریافتی هر مدل اعم از میزان بسته مکالمه، پیامک و اینترنت بر روی سیم کارت‌ها به تفکیک مشخص گردیده است.
وی بیان کرد: قیمت‌های گفته شده مصوب دولتی و ویژه گردشگران خارجی است که متاسفانه بعضا دیده شده که برخی سودجویان از عدم آگاهی گردشگران استفاده کرده و این سیم‌کارت‌ها را به مبالغ بالاتری به آنان می‌فروشند.
معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مطرح کرد: گردشگران و زائرین خارجی باید جهت خریداری و فعال سازی این سیم‌کارت‌ها پاسپورت خود را تحویل اپراتورهای مستقر در پایگاه‌های راهنمای زائر و مراکز اطلاعات سفر شهری بدهند تا آن‌ها بتوانند با اسکن پاسپورت و بررسی آن نسبت به فعال سازی سیم کارت‌های گردشگری اقدام نمایند.
شالچیان اضافه کرد: سیم‌کارت‌های گردشگری موقتی بوده و پس از گذشته مدت زمان کمتر از یک ماه غیر فعال خواهد شد.
وی ادامه داد: گردشگران و زائرین خارجی می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق تماس با مرکز پاسخ‌گوئی خدمات گردشگری و زیارت به شماره تماس 3135-051  و یا با مراجعه به دفترمرکز ایرانسل واقع در خیابان امام رضا 15 نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.