خراسان شمالی- سرگرد هادی مهربان گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان دام و فراورده های دامی طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق دام در سطح محورهای مواصلاتی بجنورد به جنگل گلستان اجرا شد.

توقیف کامیون حامل ۶ راس دام سنگین بدون مجوز در محور"چمن بید- جنگل گلستان"

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگردهادی مهربان فرمانده پلیس راه چمن بید از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶ راس دام سنگین بدون مجوز در محور «چمن بید- جنگل گلستان» خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان دام و فراورده های دامی طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق دام در سطح محور های مواصلاتی بجنورد به جنگل گلستان اجرا شد.

مهربان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ماموران پلیس راه چمن بید در حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام سنگین مشکوک شدند، افزود: بعد از صدور دستور توقف برای این کامیون در بازرسی بعمل آمده تعداد ۶ راس دام بدون مجوز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد قصد داشتند دام های کشف شده را که بدون مجوز بودند به استان های شمالی کشور منتقل کنند.

فرمانده پلیس راه چمن بید در پایان تاکید کرد: این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.