خراسان شمالی- مجید پورعیسی گفت: وقتی کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان، دستورات لازم را برای حل یک مشکل ارائه می دهد، دستگاه اجرایی موظف به اجرای این دستورات هستند و هرگونه قصور و کوتاهی هم پذیرفتنی نیست.

دستگاه های اجرایی مکلف به جذب اعتبارات ملی هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان با اشاره به ابلاغ جدید برنامه های اشتغال و اعتبارات ذیل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ گفت: برمبنای این ابلاغ جدید سازمان برنامه و بودجه کشور، تمام دستگاه های اجرایی استان مکلف به جذب اعتبارات ملی هستند.

وی اظهار داشت: باید به زودی نشستی با حضور استاندار، مدیران بانک های عامل استان و متولیان تبصره ۱۸ برگزار شود تا ضمن تعیین بازه زمانی، سریع تر بتوانیم اعتبارات ملی را جذب کنیم.

وی سیاستگذاری و ارائه برنامه های عملیاتی توسط مدیران دستگاه های اجرایی متولی در خصوص تبصره ۱۸ را الزامی دانست و افزود: باید این سیاست گذاری ها تا پایان سالجاری به دبیرخانه کارگروه امور اقتصادی ارسال شود.

پورعیسی بار دیگر بر اجرای تمام مصوبات کارگروه امور اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید تمامی مصوبات این کارگروه در زمان تعیین شده به سرانجام مطلوب برسد و حضور یک نماینده فعال از دستگاه اجرایی برای پیگیری مصوبات نیز الزامیست.

وی خاطرنشان کرد: وقتی این کارگروه دستورات لازم را برای حل یک مشکل ارائه می دهد، دستگاه اجرایی موظف به اجرای این دستورات هستند و هرگونه قصور و کوتاهی هم پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.