از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر امروز چهار بازی برگزار می‌شود که در حساس ترین این بازیها پدیده از ذوب آهن پذیرایی می‌کند و دو تیم تبریزی با هم دیدار می‌کنند.

از دربی تبریز تا میزبانی پدیده مدعی از بهترین تیم ایرانی در آسیا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هفته بیست و یکم لیگ برتر بعد از برگزاری هفته اول لیگ قهرمانان آسیا امروز با ۴ بازی آغاز می‌شود که در این بازی‌ها ماشین سازی و تراکتورسازی با هم دیدار می‌کنند، سایپا میزبان فولاد است، پیکان در اهواز با استقلال خوزستان دیدار می‌کند و پدیده در خانه میزبان ذوب آهن است.

ماشین سازی - تراکتورسازی
دربی تبریز از آنجایی حساس است که تراکتورسازی در کورس قهرمانی قرار دارد و به تازگی در جدول از استقلال عقب افتاده است و اصلی ترین حاشیه بازی، در مشترک بودن مالکیت در دو تیم است.

این بازی از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند حاشیه‌های خاص خود را همراه داشته باشد. احتمال اینکه در صورت پیروزی تراکتورسازی صدای دیگر تیم‌های مدعی در آید و حاشیه‌های تازه ای دامن تراکتورسازی و مالک آن را بگیرد وجود دارد.

سایپا - فولاد
تقابل مربیان سابق تیم ملی و پرسپولیس روی نیمکت دو تیم سایپا و فولاد پیش از هر اتفاق دیگری در این بازی به چشم می‌آید. سایپا با علی دایی و فولاد با افشین قطبی به امتیازات کامل این بازی نیاز دارند. به خصوص فولادی‌ها که بعد از ۴ نتیجه درخشان با قطبی، ۲ بازی پی در پی را شکست خوردند. سایپا افت فاحشی در جدول رده بندی دارد و اگر علی دایی دوست نداشته باشد تیمش در جدول از این هم پایین‌تر برود، باید امتیازات خانگی این بازی را بگیرد.

استقلال خوزستان - پیکان
هر دو تیم یک پیروزی نوبرانه بعد از مدتها به دست آوردند تا انگیزه‌های آنها برای ادامه فصل بیشتر باشد. آبی‌های خوزستان بیشتر از همیشه خطر سقوط را احساس می‌کنند و آنها باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند تا هفته‌های آینده با آسودگی خیال بیشتری کارشان را دنبال کنند.

پدیده - ذوب آهن
این دیدار شاید حساس‌ترین بازی روز باشد. پدیده در کورس قهرمانی قرار دارد و امتیازات بازی‌های خانگی اش را به شدت نیاز دارد.

ذوب آهن باوجود اینکه در اولین دیدار آسیایی اش پیروز نشد، اما بهترین عملکرد را در بین ۳ تیم ایرانی حاضر در لیگ آسیا داشت و باید دید این تیم با خستگی ناشی از یک دیدار سنگین آسیایی که با سفر به مشهد بر آن افزوده شده، چطور در این بازی حاضر خواهد شد.

پدیده در صورت پیروزی به صورت موقت به صدر جدول صعود می‌کند و ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی تنها یک رده به صورت موقت صعود خواهد کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.