مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از توزیع ۲۰ هزار سبد کالا بین محرومین این استان به مناسبت ایام سال جدید خبر داد.

توزیع ۲۰ هزار سبد کالا بین محرومان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، حبیب الله آسوده ظهر شنبه در نشست خبری که به بهانه ورود نخستین قطار نوروزی به ایستگاه راه آهن مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط سختی که امسال به وجود آمده است و در راستا تحقق گامی از طرح ۲۰-۲۰ کارکنان کمیته امداد امسال نوروز خود را در کنار محرومین می‌گذرانند و به سفر نخواهند رفت و پایگاه‌های کمیته امداد نیز حتی در روزهای تعطیل باز خواهند بود.

وی افزود: نخستین گام طرح ۲۰-۲۰ کمیته امداد امام خمینی توزیع ۲۰ هزار سبد کالا بین محرومین بود که از ۲۰ اسفند ماه توزیع آن آغاز شده است و امیدواریم با کمک مردم این تعداد بیشتر شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی تصریح کرد: سال‌های زیادی است مردم به کمیته امداد خدمت می‌دهند و کمک می‌کنند، امسال خواستیم با اجرای طرح قربانی سلامت زائران، ارادت خود را به مردم نشان دهیم.

آسوده گفت: ایجاد پایگاه‌های خیر و احسان جاده‌ای از فردا با قربانی کردن در روستاها کلید می‌خورد. امروز نیز با ورود نخستین قطار نوروزی به ایستگاه راه آهن مشهد و قربانی کردن گوسفند، سفری سلامت را برای زائران آرزو کردیم.

وی تاکید کرد: ما امسال در کمیته امداد امام خمینی (ره) با وجود شرایط سخت اقتصادی، ۹ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوششمان ایجاد کردیم. همچنین زمینه تشرف ۱۲۰ هزار زائر به طور رایگان به مشهد را فراهم کرده و دو هزار واحد مسکونی ایجاد کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی بیان کرد: علاوه‌بر این صف جهیزیه شکسته شد و امروز کسی در نوبت جهیزیه نیست. خوشبختانه در خصوص تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج نیز هیچ مشکلی نداریم و در نظر داریم در سال جدید صف مسکن برای ایتام را از بین ببریم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.