۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 650692

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: ۶۷۰ خودرو دودزا سبک و سنگین در مشهد اعمال قانون شدند.

۶۷۰ خودروی دودزا در مشهد شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد پذیرا اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان تعداد ۱۰ نمایندگی و تعمیرگاه مجاز خودرو اقدام به خدمات مشاوره و تنظیم موتور رایگان در سطح شهر مشهد کرده‌اند که در یک ماه اخیر تعداد ۲۴۰۰ خودرو مراجعه و از خدمات رایگان بهره‌مند شدند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: در نقاط پرجمعیت شهر از جمله بوستان ملت، بوستان کوهسنگی، بوستان زائرپذیر غدیر و نواحی مجاور حرم مطهر امام رضا (ع) اتوبوس دیابت جهت خدمات مشاوره تغذیه، غربالگری، تست قند خون و فشار خون و نحوه تزریق انسولین به صورت رایگان مستقر شد که در این راستا تعداد ۱۶۷۱ شهروند از این خدمات استفاده کردند.

پذیرا عنوان کرد: برنامه ساعت زمین همزمان با شهرهای جهان برای پنجمین سال متوالی در شهر مشهد اجرا شد که خاموشی ۱۸ ساختمان شهرداری با همکاری شرکت برق و میراث فرهنگی، ساختمان‌های موزه بزرگ کوهسنگی، آرامگاه فردوسی، باغ نادری و ساختمان‌های شرکت برق انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۶ اکیپ گشت کنترل آلاینده‌های زیست محیطی اقدام به گشت‌زنی کرده و با ۶۷۰ خودرو دودزا سبک و سنگین برخورد قانونی کردند. تعداد ۲۳۰۰ کیسه زباله توسط اکیپ‌های گشت به خودروهایی که اقدام به پرتاب زباله از ماشین کرده‌اند، اهدا شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.