خوزستان_ غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به مسدود شدن ۲۵ محور روستایی خوزستان و اعلام مسیرهای جایگزین برای این محورها، گفت: با تلاش صورت گرفته و فروکش آب، تعدادی از این محورها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شده است.

۶۰ دستگاه ماشین آلات وارد خوزستان شد/ بازگشایی چند محور در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، با اشاره به مسدود شدن ۲۵ محور روستایی خوزستان و اعلام مسیرهای جایگزین برای این محورها، گفت: با تلاش صورت گرفته و فروکش آب، تعدادی از این محورها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شده است.

وی از بازگشایی محور شوش به فکه خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد محور شوشتر به شعیبیه که تعداد قابل توجه ای روستا در این منطقه وجود دارند تا فردا بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: ارتباط محور شوش به سمت شوشتر نیز برقرار شده است و با فروکش آب و ثابت شدن شرایط، تلاش خواهیم کرد وضعیت دیگر راه های استان را به حالت عادی باز گردانیم.

وی با اشاره به اعزام ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از ۷ استان کشور، گفت: تاکنون تعداد ۶۰ دستگاه وارد استان شده است.

بهرامی نیا تصریح کرد: برنامه ریزی و اولویت بندی کارها و اعزام ماشین آلات با ستاد بحران استانداری است؛ یعنی براساس نیاز ستاد مدیریت بحران و نماینده وزیر راه و شهرسازی در استان، ماشین آلات به مناطق مورد نیاز اعزام می شوند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در حال حاضر در شهرستان اهواز حدود ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال فعالیت هستند .

بهرامی نیا با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حوزه های تحکیم سیل بندها و احداث سیل بند های جدید فعالیت دارد، بیان کرد: ماشین آلات این اداره تاکنون در منطقه شعیبیه شوشتر، روستاهای زاویه دزفول، منطقه آهو دشت شهرستان شوش، سوسنگرد، هویزه، خرمشهر، آبادان و اهواز مستقر شده و گروه های راهداری فعال هستند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: خوزستان از حدود ۱۷ هزار کیلومتر جاده های اصلی، فرعی و روستایی برخوردار است اما با وجود سیلاب وارد شده به استان و بارندگی های سنگین بود توانستیم تاکنون با تمهیدات انجام شده تمام محورها باز نگه داشته شوند و اگر محوری نیز به علت سیلاب مسدود شد، جاده های جایگزین  برای محورهای دچار آبگرفتگی مشخص شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.