حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: دنیای استکبار چقدر پر رو است مردم کشوری که ۱۷ هزار نفر از آن‌ها توسط یک گروهک ترور شده اند را حامی تروریست می‌نامد.

استکبار با چه رویی ملتی که ۱۷ هزار شهید در عملیات‌های تروریستی داده، تروریست می‌نامد

 به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که امروز (سه شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در چهل سال گذشته مردم ما از طبقات مختلف و از طرف آمریکا، اسراییل و اذناب ان‌ها به وسیله انفجار و روش‌های دیگر مورد ترور قرار گرفتند.

وی افزود: دنیای استکبار چقدر پر رو است  مردم کشوری که ۱۷ هزار نفر از آن‌ها توسط یک گروهک ترور شده ‌ند را حامی تروریست می‌نامد؛ جای تعجب دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه این کشورها خودشان را مدافع حقوق بشر می‌دانند، گفت: جلسه امروز برای تکریم یک مدیر کوشا  است.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: تویسرکانی قبل از نوشتن سند تحول در سازمان ثبت خودشان ایجاد تحول را در این سازمان شروع کرده بودند.

وی ادامه داد: خدائیان رییس جدید سازمان ثبت اسناد با ارتباطی که با مجلس و قوه قضاییه دارند می‌داند که کار را از کجا شروع کند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: با توجه به گام دوم انقلاب لازم است در سازمان ثبت با همکاری کارکنان و استفاده از نخبگان سازمان تحول ایجاد شود.

وی گفت: سازمان ثبت با تمام خانواده‌های ایرانی ارتباط دارد و هیچ خانواده‌ای را نمی‌توانید پیدا کنید که با سازمان ثبت ارتباط نداشته باشد و برخی طبقات ارتباط بیشتری با این سازمان دارد و این سازمان می‌تواند اعتماد مردم را بالا ببرد و مشکلات مردم را کم و یا زیاد کند.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: سازمان ثبت، سازمانی است که اثر وجودی آن بر روی کل کشور تاثیر دارد و دولت و مجلس بداند اگر این سازمان را تقویت کند می‌تواند اعتماد مردم را به قوه قضاییه و حتی دولت و مجلس بیشتر کند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه آیا از سازمان ثبت با ارتباطی که با مردم دارد حمایت لازم می‌شود؟ تصریح کرد: پس لازم است رییس سازمان ثبت نیازمندی‌های خود را به دولت و مجلس گوشزد کند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اظهار کرد: اگر بر روی اسنادی که سازمان ثبت در اختیار دارد رسیدگی درست شود از تشکیل حجم زیادی از پرونده‌ها جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت این است که به مردم خدمات کم هزینه و بدون منت ارائه دهد، بیان کرد: رییس جدید سازمان ثبت باید ببیند آیا می‌تواند بر روی اجرایات اسناد جدید نظر کند و اگر نیاز به قانون باشد اقدام کند.

محسنی اژه ای تاکید کرد: باید حتما نسبت به اعتبار سنجی اسناد موجود تجدید نظر کنیم و اعتبار اصلی را به اسناد رسمی دهیم و به مردم بگوییم که اگر به اسناد عادی کار می‌کنند با چه تهدیداتی رو به رو هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.