۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 656878

آقای خاص فوتبال جهان می‌گوید مسی چون به فینال لیگ قهرمانان نرسید، شایسته کسب توپ طلا نیست.

مورینیو: مسی شایسته کسب توپ طلا نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از ژوزه مورینیو باید همیشه انتظار حرف‌های بحث‌انگیز و جنجالی داشت.

 مربی پرتغالی در گفت‌وگویی با RMC به موضوعی در مورد لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسلونا پرداخت که تا حدودی ایجاد هیاهو کرد.

*حرفی بحث‌انگیز

او عنوان کرد فوق ستاره کاتالان‌ها نباید جایزه توپ طلا بگیرد.هر چند کاپیتان آبی و اناری‌ها عاملی اساسی در راه کسب لالیگای امسال بوده است.

مورینیو مثل همیشه نیز برای حرفش دلیل آورد و گفت: فکر می‌کنم مسی شایسته کسب توپ طلا نیست. چون نتوانست تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

این اظهارات در حالی عنوان شد که مسی در فصل جاری ۳۴ گل در ۳۳ مسابقه داخلی برای تیمش زد. در لیگ قهرمانان نیز کارنامه ۱۲ گل زده در ۱۰ مسابقه را از خود به جا گذاشت.

مسی در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ صاحب این عنوان شد.

مورینیو در این گفت‌وگو همچنین در مورد علاقه‌اش برای بازگشت به کار نیز حرف زد.او عنوان کرد:اکنون خیلی از سرمایه‌گذاران به فرانسه رفته‌اند و سطح مسابقات افزایش می یابد. از خودم می‌پرسم چرا  روزی در این کشور کار نکنم؟

او ادامه داد:وقتی در اواخر دسامبر، منچستریونایتد را ترک کردم، فوری تصمیم گرفتم که از تابستان به عرصه مربیگری بازگردم.از این جهت امیدوارم از ابتدای تابستان بتوانم بازکارکنم.

*ایستگاه مربیگری جدید برای ژوزه

وی در سال ۱۹۹۲ به عنوان دستیار در تیم اسپورتینگ فعالیتش را به عنوان مربی آغاز کرد. سپس در تیم‌های پورتو و بارسلونا نیز به عنوان کمک مربی تجربه‌اندوزی کرد.

در سال ۲۰۰۰ برای نخستین مرتبه به عنوان سرمربی تیم بنفیکا را هدایت کرد. آنگاه به لیرا و پورتو، دو تیم دیگر کشورش رفت.

در سال ۲۰۰۴ کارش را در چلسی آغاز کرد و به مدت ۳ سال در این تیم بود.بعد به اینترمیلان رفت و در سال ۲۰۱۰ سر از رئال مادرید درآورد.

در تیم مادریدی تا سال ۲۰۱۳ حضور داشت تا اینکه به چلسی بازگشت. بعد از دو سال کار در استفموردبریج راهی منچستریونایتد شد که مدت حضورش به ۲ سال رسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.