استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلات ۲۶۷ پروژه سرمایه گذاری طرح ثامن مشهد با برگزاری جلساتی با وزیر راه و شهرسازی درحال پیگیری و برطرف شدن است.

مشکلات ۲۶۷ پروژه سرمایه گذاری طرح ثامن مشهد درحال برطرف شدن است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا رزم‌حسینی شنبه شب در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: موانع پیش روی سرمایه گذاران باید برطرف شود و بر اساس قوانین کشور، برخی دستگاه‌های اجرایی متولی صدور مجوز سرمایه گذاری هستند اما اگر در فرآیند صدور مجوز انحرافی رخ داده باشد، دستگاه‌های نظارتی می‌توانند به موضوع ورود کنند.

وی افزود: تاکید ما بر این است که پس از صدور مجوز سرمایه گذاری و شروع عملیات اجرایی، در مسیر کار سرمایه گذار خللی ایجاد نشود، چرا که در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و امنیت سرمایه گذاری به خطر خواهد افتاد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مشکلات ۲۶۷ پروژه سرمایه گذاری طرح ثامن درحال برطرف شدن است و این موضوع با برگزاری جلساتی با وزیر راه و شهرسازی درحال پیگیری است چرا که با حجم بالای سرمایه گذاری، بیش از ۵ هزار شغل ایجاد می‌شود و امیدواریم در مدت کوتاهی زمینه رفع مشکلات فراهم و مجدد عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

وی گفت: همکاری مدیران برای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی بسیار مورد اهمیت است و همه ارکان حاکمیت در استان حامی اجرای قانون واگذاری پروژه‌های نیمه تمام هستند؛ حالا که قانون اجازه این کار را داده است، مدیران باید شجاعت بیشتری به خرج داده و زمینه تحقق این مهم را فراهم کنند.

رزم حسینی تصریح کرد: اگر مدیران اجرایی نسبت به آینده نگران هستند و تصور می‌کنند که ممکن است در نتیجه واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی برای آنها پرونده سازی شود، حاضریم با همکاری دستگاه‌های نظارتی برای آنها امان نامه صادر کنیم.

وی بیان کرد: در صورتی که فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی برای جذب سهمیه تسهیلات مربوط به بخش اشتغال زایی استان تلاش کنند، امکان دریافت سهمیه دیگر استان‌ها هم فراهم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: همدلی ایجاد شده بین ارکان حاکمیت در نتیجه اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بسیار بی نظیر بوده است و در طی ماه‌های اخیر همه نمایندگان استان در این مسیر همراهی کرده‌اند و هرگز اضلاع مثلث توسعه را فراموش نخواهیم کرد؛ ما موظف هستیم از ظرفیت همه عزیزانی که می‌توانند در مسیر خدمت به مردم یاری گر دستگاه‌های اجرایی باشند، استفاده کنیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.