مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی گفت: ۳۱ سر رابط کانون خادمیاری در کشور داریم و این موضوع در سطح ملی گسترده است و این کانون‌ها آماده انجام هرگونه فعالیت فرهنگی است.

۳۱ سررابط کانون خادمیاری آستان قدس در سراسر کشور فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام عماد دخانی اظهار داشت: عمده فعالیت‌های امور کارکنان و خدام آستان قدس رضوی در دو بخش امور فرهنگی خدام و مدیریت مبلغان تحت پوشش این سازمان است و فعالیت‌هایی نیز در این زمینه‌ها صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: در  سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی یک جامعه مخاطب ۳۰۰ هزار نفری تحت پوشش داریم و گستردگی فعالیت‌ها محدود به استان نیست و به صورت کشوری است.

مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در این سازمان گفت: سطح برنامه‌هایی که در ایام مختلف برگزار می‌شوند به صورت ملی و کشوری است.

دخانی با اشاره به حوزه مبلغان و اعزام مبلغان از طریق سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی به سراسر نقاط استان و کشور افزود: تمامی اعزام مبلغان را در استان پیگیری و در این حوزه دو رویکرد شامل اعزام مبلغان به مناطق محروم و مناطق موقوفه‌دار را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه اعزام مبلغان دو کانون خادمیاری ملی داریم که شامل کانون خادمیاران مبلغ و کانون خادمیاری مادهین است.

مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی گفت: در کانون خادمیاران مبلغ، کل مبلغان کشور می‌توانند شرکت کنند و تعداد آنها در این کانون ۲۲۰۰ نفر است؛ کانون خادمیاری مادهین نیز جمعبتی حدودی دو هزار نفر از کشور دارد و در مسیر فرهنگی قرار گرفته و حرکت می‌کند.

دخانی افزود: ۳۱ سر رابط کانون خادمیاری در کشور داریم و این موضوع در سطح ملی گسترده است و این کانون‌ها آماده انجام هرگونه فعالیت فرهنگی است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.