مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت:پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان زاوه پس از ۱۱ سال هنوز کمتر از ۵۰ درصد می باشد.

پیشرفت ۴۵درصدی پروژه مجمتع فرهنگی شهرستان زاوه پس از ۱۱ سال

جعفر مروارید در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در سایت پروژه های کشور همه پروژه ها با مشخصات دقیق مجری و بهره بردار  ثبت می باشد.

وی تصریح کرد: مجری پروژه مجتمع فرهنگی هنری زاوه ، اداره راه و شهرسازی است و بهره بردار نیز اداره فرهنگ و ارشاد می باشد و علی رغم اینکه از ۱۱ سال قبل این پروژه آغاز شده است اما به دلیل مسائلی نظیر مشکلات بودجه ای هنوز در حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مروارید افزود: اگرچه مجری ، سازمان دیگری است اما به دلیل اهمیتی که برای هنرمندان و فضاهای فرهنگی شهرستان ها قائل هستیم، هفته گذشته سفری به این شهرستان جهت بازدید میدانی از پروژه داشتیم و   با سازمان مدیریت و  برنامه ریزی استان نیز رایزنی انجام داده ایم و نماینده شهرستان زاوه در مجلس شورای اسلامی نیزبا جدیت پیگیر موضوع می باشد از این رو انتظار می رود بودجه مناسبی برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کند تا مجری پروژه بتواند با سرعت بیشتری ادامه آن  را انجام دهد و در اختیار فرهنگ و ارشاد قرار دهد.

وی ادامه داد: در صورتی که این مجتمع فرهنگی که آبرو و اعتبار حوزه فرهنگی شهرستان نیز محسوب می شود ،تکمیل و به بهره برداری برسد همه هنرمندان و انجمن های هنری  و موضوعات فرهنگی این شهرستان که در حال حاضر نیاز مبرم و فوری به این مکان دارند می توانند از آن استفاده کنند از این رو انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این باره مساعدت خوبی برای پرداخت بودجه داشته باشد.   

وی در باره اینکه عنوان شده است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت های انجام شده  تاکنون در این پروژه  را غیر استاندارد عنوان کرده است، نیز اظهار داشت: در این باره صحبتی مطرح نشده است زیرا ما بهره بردار و متولی سیاست گذاری فرهنگی دراین مجتمع پس از تکمیل آن هستیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.