عبدالله اسکندری گریمور باسابقه با اشاره به اجاره نشینی خودش گفت: از این ماه ۲۵ درصد اجاره بهای مسکنم اضافه شده است و این وضعیتی است که برای لااقل نیمی از مردم وجود دارد. از آن سو صاحبخانه‎ها هم مدام تأکید می‎کنند یا بلند شو یا با اضافه کردن کرایه موافقت کن و معلوم است که این وضعیت به شدت نومیدکننده است.

من که پرکارترین آدم سینما بودم، ۹ ماه است بیکارم

گریمور سریال "امام علی(ع)" ادامه داد: من خودم تمام دردهای جامعه را حس می کنم چون خودم هم با این مسائل دست به گریبانم. به جرأت می گویم جز شماری از سوپراستارها که به تعداد انگشتان دو دست هم نمیرسند، بقیه هنرمندان مانند بقیه افراد جامعه گرفتار مشکلات شهری بخصوص گرانی اجاره مسکن هستند و شاید مردم باور نکنند ولی اغلب هنرمندان مستأجر هستند. بنده که پرکارترین آدم بودم، الان به مدت ۹ ماه است که بیکارم پس وای به حال بقیه.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط‌ عمومی پویش صاحبخانه خوب، عبدالله اسکندری پیرامون نقش فعالیت فرهنگی در ارتقای ارتباط صاحبخانه-مستأجر گفت: ما کار فرهنگی را با شعار اشتباه گرفتهایم در حالی که شعار فقط و فقط برعکس عمل میکند. پویش "صاحبخانه خوب" نباید به دامن شعار بیفتد و باید با صداقت کارش را ادامه دهد.

گریمور "روز واقعه" و "مختارنامه" خاطرنشان ساخت: برخلاف تصورات متن نوشتن در رابطه با گرانی اجاره مسکن، هرگز اجازه نمیخواهد و نویسندگان اگر بخواهند میتوانند دراین رابطه متنهای خوبی بنویسند. آنچه برای نویسندگان دشوار است طرح مسأله است چون طرح مسأله با نقد کردن فرق دارد. در قالب یک قصه باید این طرح مسأله را ساخت و همین است که کار سختی است ولی شدنی است و میتوان با تولید محصولات جذاب و دغدغه مند اسباب رشد ارتباط صاحبخانه-مستأجر را رقم زد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.