«برناردو ارنو» مدیر اجرایی شرکت صنایع کالاهای لوکس «LVMH»، بیل گیتس مؤسس شرکت مایکروسافت را پشت سر گذاشت.

مرد لوکس فرانسه جایگزین رئیس مایکروسافت شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین به نقل از «سی ان ان»، آنگونه که به نظر می‌رسد، دیگر «بیل گیتس» جایگاه دومین مرد ثروتمند جهان را در اختیار ندارد چراکه «برناردو ارنو» میلیاردر فرانسوی این جایگاه را از آن خود کرده است.

براساس شاخص بلومبرگ در رتبه بندی میلیادرهای جهان، برناردو ارنو مدیر اجرایی شرکت صنایع کالاهای لوکس «LVMH»، بیل گیتس مؤسس شرکت مایکروسافت را پشت سر گذاشته و جایگاه دوم را مال خود کرده است. طی هفت سال گذشته این اولین باری است که بیل گیتس رتبه دومی را از دست می‌دهد.

براساس شاخص بلومبرگ، ثروت ارنو بیش از 108 میلیارد دلار است و طی یک سال گذشته 39 میلیارد دلار به ثروت خود افزوده است. این درحالی است که ثروت بیل گیتس 107 میلیارد دلار است.

ارنو با تأسیس شرکت«LVMH» خود را به یک قدرت جهانی در زمینه تولید کالاهای لوکس تبدیل کرده و بر برندهای تجاری معروفی مانند «لویی ویتون»، «کریستین دیور» و «ژیوانشی» سایه انداخته است.

 در گزارش بلومبرگ آمده است که اگر بیل گیتس اموال خود را به طور گسترده صرف مؤسسات خیریه نکرده بود، می‌توانست بدون رقیب در رتبه اول باقی بماند. او تاکنون 35 میلیارد دلار از ثروت خود را به مؤسسات خیریه اختصاص داده است.

ارنوی فرانسوی 70 سال دارد و سال گذشته 224 ملیون دلار برای بازسازی کلیسای نوتردام در پاریس که دچار حریق شده بود، اعطا کرد.

در لیست بلومبرگ، «جف بزوس» مدیر اجرایی شرکت آمازون با حدود 125 میلیارد دلار دارایی همچنان درصدر ثروتمندترین افراد دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.