محسن کاوه در حالی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور منصوب شده که اولین رونوشت ابلاغ وی به نماینده ادوار گذشته شهرستان نیشابور نوشته شده است.

رونوشت عجیب در یک ابلاغ، فقط جهت استحضار؟

به گزارش قدس آنلاین، ابلاغ سرپرست اداره ورزش و جوانان در شبکه‌های مجازی جلب توجه کرده البته محتوای اصلی شاید شبیه برخی از ابلاغ‌های این روزها عجیب نباشد اما چیزی که جلب نظر می‌کند و عجیب به نظر می‌رسد اولین رونوشتی است که در ابلاغ آمده است.

در اولین و دومین رونوشت این ابلاغ نوشته شده:

«نماینده محترم نیشابور و فیروزکوه مجلس شورای اسلامی جناب آقای سبحانی‌نیا جهت استحضار

نماینده محترم مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی سرکار خانم دکتر چنارانی جهت استحضار»

البته که شهرستانی با عنوان "فیروزکوه" در استان نداریم و شهرستان همجوار نیشابور، "فیروزه" است نه آنچه در رونوشت اول آمده؛ اینکه جغرافیای مرزی و سیاسی برای اداره کل هنوز ناشناخته است به یک سو اما اینکه چرا رونوشت آن به جای آنکه به نمایندگان حال حاضر نیشابور و فیروزه نوشته شود (حمید گرمابی و هاجر چنارانی) به یکی از نمایندگان حال حاضر یعنی "چنارانی" و نماینده ادوار گذشته یعنی "سبحانی‌نیا" نوشته شده جای بسی تعجب است.

دیگر اینکه شهرستان همجوار نیشابور در رونوشتِ اول اشتباه ذکر شده ولی در رونوشت دوم صحیح آمده است.

در این ابلاغ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از ترشیزیان تقدیر کرده و "محسن کاوه" را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور منصوب کرده و البته رونوشت اول این ابلاغ به نماینده ادوار گذشته نیشابور که حالا دیگر نماینده نیست، نوشته شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.