خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: سفر رییس جمهور به این استان دستاورد و مصوبات خوبی داشت لذا تمام مدیران باید در جذب حداکثری اعتبارات سفر کوشا باشند.

مدیران در جذب حداکثری اعتبارات سفر رییس جمهور کوشا باشند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور را فوق العاده توصیف کرد و افزود: مبلغ ۸۱۱ میلیارد تومان دولت برای تملک دارایی در سفر اخیر تایید شده و با تعریف زمانبندی باید همه بدانند کار زمان بندی دارد وبرای اجرا پیگیری لازم است.

استاندار خراسان شمالی گفت:بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شد لذا به سمتی حرکت نکنیم که سرمایه گذاران به استان آمدند؛ آنان را نپیچانید اجازه ندهید آبرو حیثیت استان برود و پیگیری برای ایجاد شدایط مورد نظر سرمایه گذاری داشته باشید.

وی ادامه داد:همچنین۶۰ هزار میلیارد تومان  اعتبار برای ساخت هتل داریم برای شروع پروژه باید سریع تر کار را آغاز کرد وبا دستگاه های مورد نظر جلسه برگزار شود تا همه پای کار بیایند.

شجاعی خاطرنشان کرد:ستادهای مردمی توسعه شهرستان را تشکیل می دهیم تا ترکیب دولت، بخش خصوصی افراد موثر شهرستان ها برای جذب همین ۲۰ هزار میلیارد اعتبارات باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.