رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش اعلام کرد باشگاه‌هایی که به هر دلیل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته باشند چنانچه تا زمان از پیش تعیین نشده مشکلات خود را برطرف نکنند، از حضور در رقابت‌های لیگ برتر محروم خواهند شد.

سپاهان تافته جدا بافته

به گزارش قدس آنلاین پس از این اتفاق همکاران مهدی تاج به تبع از تصمیم آقای رئیس به صورت کاملاً خودجوش اعمال فشار به باشگاه‌های لیگ برتری را ادامه دادند که تا لیگ را در موعد مقرر برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با ژست‌های مختلف اصرار ورزید که‌رقابت‌های لیگ برتر در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد تا باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر بر این باور باشند که رقابت‌های لیگ مرداد ماه آغاز خواهد شد، این اتفاق سبب شد برنامه آماده‌سازی تیم‌ها نیز بر این اساس طراحی شود اما درست زمانی که اردوهای آماده سازی و بدنسازی رو به اتمام بود اتفاق عجیبی رخ داد و مسئولان فدراسیون به صورت نامحسوس و زیر پوستی زمزمه تأخیر در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در فصل نوزدهم را مطرح کردند.

در حالی که بسیاری از مربیان لیگ برتری از این تغییر ناگهانی برنامه ابراز نارضایتی می‌کردند، خبر برپایی اردوی خارج از کشور سپاهان در یکی از کشورهای همسایه برای یک اردوی بلندمدت تمام معادلات را تغییر داد در حدی که برخی منتقدان باور داشتند که سپاهانی‌ها از تغییر برنامه آغاز لیگ خبردار بودند در حالی که سایر باشگاه بر این باور بودند که لیگ مردادماه آغاز خواهد شد! همین اتفاق سبب شد شائبه روابط پشت پرده برخی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با تیم اصفهانی بر سر زبان‌ها بیفتد اما سکوت مدیران فدراسیون فوتبال نشان داد کسی تمایل به اظهارنظر در این ارتباط را ندارد.

حالا پرسش اینجاست که چگونه سپاهانی‌ها اردوی خارج از کشور خود را برنامه‌ریزی کرده بودند در حالی که قرار بود مردادماه مسابقات لیگ نوزدهم آغاز شود؟ اگر قرار به تأخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر بود چرا باشگاه‌های دیگر از این تغییر ناگهانی خبردار نبودند؟ از طرفی علت موافقت با حضور سپاهان در اردوی خارج از کشور چه بود در شرایطی که تیم‌هایی نظیر پدیده، نساجی مازندران و فولاد نیز خواهان برگزاری اردوی خارجی بودند اما مجوز لازم به آن‌ها داده نشد؟

به وجود آمدن این ابهامات و سکوت مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در برهه کنونی فضای متفاوتی را در فوتبال ایران به وجود آورده است، که قطعاً این ماجرا می‌تواند در ادامه لیگ جنجال‌های فراوانی را به وجود آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    1 0
    درسته.یک سرمربی هست که هرجایی که میره و تیم میگیره تمام برنامه ریزی مسابقات رو برای تیمش ردیف میکنه.
  • Mehdi ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    0 0
    علت موافقت با حضور استقلال و پرسپولیس در اردوی خارج از کشور چه بود ؟! استقلال و پرسپولیس برن ترکیه اردو بزنن سپاهان نره؟ این چه عدالتیه؟ بهتره هر سایتی تو نوشتن متن هاش خدا را در نظر بگیره