در سال گذشته، Huawei گوشی های هوشمند Mate ۲۰ X را در کنار گوشی‌‎های Mate ۲۰ و Mate ۲۰ Pro در ماه اکتبر معرفی کرد، این شرکت نیز Mate ۲۰ X ۵G به عنوان نخستین گوشی هوشمند ۵G خود را برای چین معرفی کرد.

فروش "Huawei Mate ۲۰ X ۵G" آغاز شد+ قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در سال گذشته، Huawei گوشی هوشمند Mate ۲۰ X را در کنار گوشی های Mate ۲۰ و Mate ۲۰ Pro در ماه اکتبر معرفی کرد، این شرکت نیز Mate ۲۰ X ۵G را به عنوان اولین گوشی هوشمند ۵G خود برای چین معرفی کرد، این گوشی در حال حاضر برای خرید در برخی از مناطق مانند اروپا و امارات متحده عربی در دسترس است ، Mate ۲۰ X ۵G اولین تلفن ۵G در چین با پشتیبانی از دو سیم کارت است.

مشخصات Huawei Mate ۲۰ X ۵G

 Huawei Mate ۲۰ X معمولی در رنگ های Midnight blue و Phantom Silver به بازار عرضه شد با این حال، Huawei Mate ۲۰ X ۵G که لوگوی ۵G در پشت آن قرار می گیرد، در رنگ سبز زمردی است.

این گوشی هوشمند به شکاف دو سیمکارته مجهز شده است، سیم کارت اول آن پشتیبانی از اتصال ۵G و شکاف دوم سیم کارت تنها از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می کند.

با توجه به وجود مودم Balong ۵۰۰۰ ۵G، Huawei Mate ۲۰ X ۵G از اتصال ۵G پشتیبانی می کند، اصلاحات داخلی مورد نیاز برای اجزای مرتبط با ۵G، موجب شده تا گوشی با ظرفیت کمتر از ۴،۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت داشته باشد.

به طور منظم Mate ۲۰ X دارای باتری ۵،۰۰۰mAh عظیم با پشتیبانی ۲۲.۵W سریع شارژ بود، گوشی Mate ۲۰ X ۵G تا ۴۰ وات سرعت شارژ را افزایش داده است و بقیه مشخصات آن با نسخه معمولی Mate ۲۰ X همانند هستند.

Mate ۲۰ X ۵G دارای صفحه نمایش ۷.۲ اینچی با صفحه نمایش OLED است، این نسبت ابعاد ۱۸.۷: ۹ و رزولوشن کامل HD + ۱۰۸۰x۲۴۲۴ پیکسل را پشتیبانی می کند، این گوشی هوشمند پرچمدار توسط چیپست Kirin ۹۸۰ کار می‌کند.  SoC آن از ۸ گیگابایت حافظه RAM پشتیبانی می شود و مجهز به ذخیره سازی بومی ۲۵۶ گیگابایتی است، برای ذخیره سازی اضافی، گوشی هوشمند شکاف سیم کارت ترکیبی  را ارائه می‌دهد که از یک اسلات کارت nanoSD پشتیبانی می‌کند.

در بخش جلویی Mate ۲۰ X ۵G دارای یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ و HDR است، پنل عقب تلفن همراه با یک لنز دوربین مربع شکل است که شامل لایکا سه سنسور دوربین و یک فلاش LED می شود، این دوربین سه گانه شامل یک لنز اولیه ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ و PDAF ، دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ و یک لنز ۲۰ مگاپیکسل ultrawide با PDAF است.

EMUI ۹.۱ Android ۹ Pie بر روی Mate ۲۰ X ۵G اجرا می شود، ویژگی‌های دیگر آن شامل پشتیبانی از Dolby Atmos، یک اسکنر اثر انگشت عقب، تشخیص چهره، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، USB-C و یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری است.

Huawei Mate ۲۰ X ۵G قیمت  و در دسترس بودن

گوشی هوشمند Mate ۲۰ X ۵G دارای برچسب قیمت ۶،۱۹۹ یوان (۶۲،۲۰۰ ~Rs) در چین است. پیش سفارش‌های گوشی در تاریخ ۲۶ ژوئیه آغاز خواهد شد و فروش جهانی آن برای ۱۶ آگوست برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.