عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس توضیحاتی درباره گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش ارائه کرد.

مطرح شدن نام نماینده چالوس به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش

قدس آنلاین: سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره آخرین اخبار نامزدهای پیشنهادی وزارت آموزش‌ و پرورش‌ گفت: آقای زرافشان معاون وزارت آموزش‌ و پرورش‌ که پیش از آن گفته می‌شد یکی از گزینه‌های این وزارتخانه است، از جمع گزینه‌ها خارج شده است.

وی افزود: آقای داود محمدی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس که سابقه مدیرکلی در وزارت آموزش‌ و پرورش‌ را دارد که می‌توانست با آرای بالایی از پارلمان رای بگیرد هم از جمع گزینه‌ها خارج شده است.

عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس اظهار داشت: سید جواد حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش‌ و پرورش‌ هم تلاش‌های زیادی را در این وزارتخانه انجام داده است که با این تلاش‌ها احتمال رای‌آوری وی هم در مجلس بسیار بالاست، ضمن اینکه صحبت‌های بسیار خوبی هم در کمیسیون‌ آموزش مجلس داشته و من اعلام کردم که باید این اظهارات ضبط شود تا بعدها این موضوعات را از وی در صورت وزیر شدنش مطالبه کنیم.

ابطحی تصریح کرد: آقای حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش‌ و پرورش‌ خود را بسیار مسلط نشان داده و در حین اظهاراتش در این کمیسیون‌ متوجه شدم که مشاورین بسیار قوی در این مدت به وی مشاوره داده‌اند.

وی ادامه داد: گفته می‌شود که دولت با آقای احمدی لاشکی عضو کمیسیون‌ آموزش و نماینده مردم چالوس در مجلس تماس گرفته است و حتی در روز سه‌شنبه هم وی در مجلس حضور نداشت، ضمن اینکه مطرح شدن نام احمدی لاشکی به عنوان یکی از گزینه‌های آموزش‌ و پرورش‌ در حوزه انتخابیه‌اش جو روانی خاصی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.