سمنان-استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.

خط و نشان استاندار سمنان برای مدیران تنبل

به گزارش قدس آنلاین، استاندار سمنان گفت: مدیران بی‌تفاوت و تنبل در رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در صورت اجرا نکردن طرح پایش تصویری و دوربین‌های نظارتی در معابری شهری استان سمنان تا سه ماه آینده استعفا دهند.

علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان افزود: برخی از مسئولان استان سمنان با ساخت فیلم‌های کوتاه درصدد مستندسازی برای اجرای طرح‌های انجام نداده هستند.

وی خاطر نشان کرد: در استان سمنان رویکردهای بسیار عجیب از سوی برخی از مدیران شاهد هستیم و کار این افراد توجیه اقدام‌های انجام نشده و تنبلی کردن است.

استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته به محض ورود به سمنان، فرمانداران و شهرداران استان که اجرای این طرح از سوی آن ها در کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند به تصویب رسید، گفتند تا یک‌ماه آینده دوربین‌های نظارتی و ترافیکی و مرکز پایش تصویری به بهره‌برداری می رسد، اما تاکنون این طرح اجرا نشده است.

استاندار سمنان افزود: در صورت اجرا نشدن طرح‌ نصب دوربین نظارتی، ثبت تخلف و مرکز پایش ، مدیران مربوط از مسئولیت استعفا دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.