نشست تخصصی نخستین جشنواره ملی تولیدات رادیویی رادیو زیارت امروز در مشهد مقدس آغاز شد.

برگزاری نشست تخصصی نخستین جشنواره ملی تولیدات رادیویی رادیو زیارت امروز در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در این جلسه که با حضور رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی، شهردار مشهد، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی، مسئولان رادیو زیارت و اصحاب رسانه برگزار شد، محسن نصر پور رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رادیو سراسری زیارت با عنایت پروردگار و الطاف حضرت رضا (علیه السلام) نزدیک به دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

او بیان کرد: این رادیو ۳۳۰۰ تولید داشته است و ۱۵۰۰ بخش خبری، نقش موثری در توسعه و ترویج امر زیارت را در جهان اسلام داشته است.

رئیس مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: این رادیو به صورت تخصصی برنامه تولید و پخش میکند که پشتوانه کارشناسی حوزه و دانشگاه را با خود به همراه دارد.

نصرپور افزود: رادیو زیارت با بهره گیری از امکان پخش رادیو از تلوزیون از طریق رادیو نما، انتقال عکس‌های زیبای زیارتی را برای عموم مردم فراهم نموده است.

او ادامه داد: رادیو زیارت با همه‌ی محدودیت‌های خود تعامل و اقدامات خوبی در کنار سازمان‌های مرتبط با امر زیارت داشته است، از جمله: سازمان حج و زیارت، اوقاف و بقاع متبرکه را داشته است.

رئیس مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: همراهی مسئولان با رادیو سراسری زیارت بویژه در بخش خبر نشان از همت و تلاش برای توسعه و ترویج امر زیارت در کلانشهر مذهبی مشهد مقدس می‌باشد.

نصرپور افزود: مردم کشور از طریق تلوزیون می‌توانند از طریق گیرنده‌های دیجیتال رادیو زیارت را دریافت کنند که از طریق رادیو روی موج ۹۹/۵ اف ام نیز سه شهر زیارتی مشهد، قم و شیراز قابل دریافت است که در تلاشیم تا پایان سال جاری سه استان تهران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی را پوشش دهیم.

هادی افشار صفوی مدیر شبکه رادیو زیارت در این جلسه گفت: نخستین جشنواره تولیدات رادیویی رادیو زیارت با هدف توسعه و ترویج سیره‌ی رضوی با نگاه مردمی خواهد بود.

او بیان کرد: در این جشنواره با استفاده از برنامه‌های اماکن و اعتاب مقدسه و برنامه‌های زائر محور میتوانیم منعکس کنیم.

مدیر شبکه رادیو زیارت گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۵ اسفند ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.