Honor 20i در ماه ژوئن در هند در کنار Honor 20 و 20 Pro معرفی شد، حالا برند زیر مجموعه هواوی از یک نوع رنگ جدید Honor 20i خبر داده است.

هوآوی "Honor 20i" در رنگ "Phantom Red" آماده فروش شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Honor 20i در ماه ژوئن در هند در کنار Honor 20 و 20 Pro معرفی شد، حالا برند زیر مجموعه هواوی از نوع یک رنگ جدید Honor 20i خبر داده است، این گوشی هوشمند اکنون به رنگ قرمز فانتوم موجود است که یک نسخه محدود است.

پنل پشتی با طراحی گرادیانتی در بالا قرمز و بنفش به سمت پایین طراحی شده است، Honor 20i در ابتدا در گزینه های رنگی Midnight Black و Phantom Blue راه اندازی شد. گزینه Phantom Red از امروز از طریق فروشگاه آنلاین Honor و Flipkart قابل خریداری است.

Honor 20i دارای برچسب قیمت 14999 روپیه است، مشتریانی که گوشی‌های هوشمند را از طریق Flipkart  می‌خرند، می‌توانند از پیشنهادهای بانکی مانند 10 درصد تخفیف ، 5 درصد بازپرداخت در کارت اعتباری Flipkart Axis و 5 درصد بازپرداخت در کارت بدهی بانکی HDFC استفاده کنند.

برای یادآوری مشخصات فنی ، Honor 20i از نمایشگر 6.21 اینچی IPS LCD استفاده می‌کند که دارای وضوح کامل HD + با ناچ قطره‌ای در بالای صفحه است.

در پنل پشتی، دستگاه دارای یک دوربین سه گانه به صورت عمودی و یک اسکنر اثر انگشت معمولی است، ماژول دوربین شامل یک لنز اولیه 24 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی است، در قسمت جلوی این دستگاه، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است، این دوربین توسط AI پشتیبانی می‌شود و برای بهبود تصاویر حالت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.

Honor 20i از یک پردازنده هشت هسته ای Kirin 710 بهره می برد، این گوشی با رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود، با استفاده از یک شکاف سیم کارت ترکیبی موجود در دستگاه ، می‌توان تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

Honor 20i ازیک باتری 3،400 میلی آمپری بهره می‌برد و این گوشی Android 9 Pie را با استفاده از EMUI 9.1 اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.