۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 666355

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یافتن بدن سه کارگر محبوس شده زیر آوار ناشی از ریزش یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.

۳ کشته در ریزش ساختمان در خیابان ظفر تهران

قدس آنلاین: سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در باره این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ١٧ روز گذشته یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان در حال تخریب به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به همراه جرثقیل خودرو پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی و در حال تخریب بود، گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که کارگران در بخش جنوب شرقی این ساختمان سه طبقه در حال کار بودند که یکباره این بخش تخریب و حدود سه کارگر زیر آوار محبوس می‌شود. که بدن بی جان اولین کارگر کمی پیش از زیر آوار پیدا شد.

وی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر حدود ٩ساعت از آغاز عملیات میگذرد گفت: آتش نشانان بخشی از بدن دومین کارگر را هم از زیر اوار یافتند و انجام عملیات آواربرداری را انجام دادند و پس از انجام بررسی های عوامل امدادی مشخص شد وی نیز جان خود را از دست داده است.

ملکی در ادامه با اشاره به مراحل اوار برداری و جست و جو، از خارج کردن بدن سومین کارگر از زیر آوار نیز خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی های اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این فرد نیز جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات فقط این سه کارگر در محل در حال فعالیت بوده اند گفت: با این حال جست و جو برای محبوس شدگان احتمالی ادامه داشت اما فرد دیگری در محل پیدا نشد.

به گفته وی این حادثه مصدومی نداشته و محل برای انجام بررسی های بیشتر به عوامل انتظامی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.