جنگنده‌های سعودی یک خانه مسکونی در نزدیکی شمال یمن را بمباران کردند که تا کنون چهار زخمی و تعداد نامشخصی کشته در پی داشته است.

جنگنده‌های سعودی یک خانواده یمنی را قتل عام کردند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، جنگنده‌های سعودی امروز صبح (یکشنبه) سه مرتبه یک خانه مسکونی را در شمال یمن بمباران کردند که در جریان آن تمامی اعضای خانواده کشته و زخمی شدند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، وزارت بهداشت یمن تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها را تا کنون 11 تن اعلام کرده است اما تعداد نهایی کشته‌ها به علت تکه تکه شدن اجساد هنوز مشخص نیست. این حمله در شهر «حرض» در منطقه «الصوامل» در شمال یمن صورت گرفته است.

تلاش‌ها برای بیرون آوردن اجساد و شناسایی آنها ادامه دارد. شهر «حرض» در مرز با یمن که در استان «حجه» واقع شده است، به علت بمباران‌های وسیع و روزانه جنگنده‌های سعودی تقریبا خالی از سکنه است. این شهر پیش از جنگ به عنوان یک مرکز گمرکی و مبادلات تجاری مهم شناخته می‌شد.

به گفته منابع داخلی یمنی، تا کنون ۸۰ هزار نفر این منطقه را به علت بمباران‌های سنگین ائتلاف سعودی ترک کرده و آواره شده‌اند. در هفتم مرداد گذشته نیز توپخانه ائتلاف سعودی بازار «آل ثابت» در استان «صعده» در شمال یمن را هدف قرار داد که ۱۴ کشته و ۲۶ زخمی در پی داشت. (جزئیات بیشتر)

ائتلاف سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده و تا کنون بیش از ۸۰ هزار نفر را کشته یا زخمی کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.