خراسان شمالی معاون امور سازمان صدا و سیما گفت: جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما برای استان میزبان فرصتی است برای معرفی استان، آشنایی نوجوانان با مشاهیر و هنرمندان کشور، توجه معاونت امور استانهای صدا و سیما به استان‌های مرزی و کم‌برخوردار، کمک به ظرفیت توریسم در استانها تمرکززدایی و همچنین حضور هنرمندان در استان که سفیران خوبی برای معرفی استان میزبان هستند است.

جشنواره تولیدات صدا و سیما فرصتی برای معرفی استانها است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی دارابی عصر جمعه در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد گفت این جشنواره علاوه بر افزایش همدلی و وحدت برای تحقق عدالت رسانه‌ای نیز گامی موثر است.
وی با اشاره به هفته دولت گفت: این هفته فرصتی است تا از خدمات دولتمردان تقدیر شود که صدا و سیما برای این مناسبت مسئولیت حساسی دارد.
دارابی با اشاره به نزدیکی انتخابات در اسفند ماه سال جاری نیز گفت صدا و سیما راهبرد کمک به برگزاری انتخابات قانونمند در استانها است و شبکه های استانی وظیفه دارند پیام رسانی مثبت را در بین مردم مخابره و وحدت بین مسئولان و مردم را برجسته کنند.
دارابی گفت: در سبد مصرف رسانه رادیو و تلویزیون از جایگاه خوبی برخوردار است که با حضور شبکه های ماهواره ای و مجازی زمینه رقابت دشوارتر است که آن نظرسنجی انجام شده مشخص شده که گرایش مخاطبان به شبکه های استانی بیشتر شده است.
معاون امور استانهای صدا و سیما با بیان اینکه برنامه سازان رسانه بیش از پیش نیازمند آموزش مستمر و عملیاتی برای آشنایی با فضای جدید رسانه‌ای هستند گفت: ضرورت دارد و دوره‌های آموزشی مدون به منظور آشنایی برنامه‌سازان با ظرفیت های تکنیکی فضای جدید و شیوه‌های عملیاتی بهره‌گیری از آن در دستور کار قرار گیرد.
دارابی با تاکید بر پیگیری رفع موانع موجود و فراهم کردن زیرساخت های لازم فنی به منظور بهره برداری مراکز از سرویس های جدید ارائه خدمت در فضای مجازی مانند ظرفیت "ای پی تی وی"  افزود: لازم است با ارائه طرح های خلاقانه به منظور فعال شدن مراکز در این بستر ها با اهتمام و همکاری معاونت فضای مجازی سازمان اقدامات جدی صورت بگیرد.
وی در پایان افزود: تقویم برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیما تا سال ۱۴۰۰ بسته شده که در کدام استان ها جشنواره برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.