خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مهم ترین شاخص های حرکت در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه انسجام بین اجزای حاکمیت در استان است.

انسجام بین اجزای حاکمیت مهمترین شاخص در مسیر توسعه است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمدعلی شجاعی عصر جمعه در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استانها در بجنورد اظهار داشت: انسجام همدلی برای تحقق برنامه‌های دولت آن‌گونه موثر بوده که وقتی بنده به خدمت یکی از مسئولین کشور رسیدم نتیجه این همراه بودند آرامش استان و حرکت توام با دانایی را تشریح کردم موجب تجربه وی شد.
وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی در کاهش نرخ بیکاری استان سوم و در بهبود فضای کسب و کار چهارمین استان است افزود: این مولفه در رتبه‌بندی کشوری پنج رتبه ارتقا یافته است ا
استاندار خراسان شمالی با اشاره به جایگاه دوم استان در جذب اعتبارات اشتغالزایی نیز گفت: همه پای کار هستیم تا وظایف خود را نسبت به مردم استان و رشد ایران با شتاب و گام‌های بلند برداریم.
وی در ادامه به برگزاری این جشنواره در این استان اشاره کرد و افزود: از مسئولین صدا و سیمای ملی به واسطه انتخاب خراسان‌شمالی به عنوان میزبان این جشنواره قدردانی و بنده و مردم استان بسیار مفتخر ایم که امروز میزبان هنرمندان و بزرگان عرصه صدا و سیما هستیم.
شجاعی در ادامه گفت: صدا و سیما با توسعه همه جانبه در داخل و شبکه بین المللی توانسته در کنار سایر بخش ها برای رساندن پیام اقتدار ملت گام بردارد.
استاندار خراسان شمالی گفت: در اموری که می خوانید رسانه‌ها به ویژه رسانه های مکتوب خراسان شمالی از نظر کمی در رتبه ۳۰ کشور قرار دارد اما بنده با احترام به تمام رسانه‌های سایر استان‌ها باید بگویم اصحاب رسانه این استان بدون جناح بندی و با درک شرایط کشور با رشد و بالندگی به خوبی کار می کنند و باعث دلگرمی ما هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.