فیلم سینمایی «ایده اصلی» در اولین هفته اکرانش و با فروش یک میلیاردی به صدر جدول پرفروش ترین فیلم های هفته رسید.

«ایده اصلی» در اولین هفته اکران صدرنشین شد/ سبقت کمدی ها از  فیلم آبیار

به گزارش قدس آنلاین، در هفته ای که گذشت فیلم «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی اکران شد و توانست با فروش ۷۰۰ میلیونی خود با اختلاف صدرنشین جدول فروش باشد. این فیلم تا روز گذشته یک میلیارد تومان فروش را ثبت کرده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ایران و اسپانیا برای راه‌اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و ...   بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 در رتبه دوم تا پنجم جدول شاهد رقابت نزدیکی بودیم و فروش هفتگی فیلم‌ها اختلاف اندکی نسبت به یکدیگر داشت. «تگزاس۲» با فروش ۵۸۸ میلیونی و «ایکس لارج» با فروش ۵۷۷ میلیون همچون هفته گذشته پرطرفدارترین کمدی‌های روی پرده بودند که به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

عجیب‌ترین جابجایی در جدول فروش هفتگی به فیلم پرفروش هفته‌های اخیر یعنی «شبی که ماه کامل شد» تعلق داشت. این فیلم پس از هشت هفته صدرنشینی به رتبه چهارم جدول با فروش ۵۴۷ میلیون رضایت داد. این درحالی‌ است که این فیلم با وجود فروش خوب فعلی خود هنوز هم می‌تواند به بیست میلیاردی شدن امیدوار باشد. آمار فروش این فیلم تا روز گذشته نزدیک به 17 میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان شده است.

همچنین فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده تا روز گذشته رقم 943 میلیون تومان را پس از دو هفته فروش ثبت کرده و فروش هفتگی 743 میلیونی این فیلم را در رتبه هفتم جدول قرار داده است. فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی نیز با حفظ فروش هفته گذشته توانست با ۵۴۳ میلیون، مجموع فروشش را به 2 میلیارد و 111 میلیون تومان برساند. همچنین هفته گذشته فیلم «جانان» ساخته کامران قدکچیان نیز دیگر فیلمی بود که اکرانش را آغاز کرد و با تعداد سالن‌های پایین به فروش صد میلیون دست یافت و شروع ناامیدکننده‌ای را تجربه کرد. امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، مهران رجبی و چنگیز وثوقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.