اراک - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تکمیل و تجهیز تالار مرکزی اراک ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد که باید از محل منابع ملی جذب شود.

تالار مرکزی چشم انتظار تامین اعتبار

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین «عباس دانشی» گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در تالار مرکزی اراک، بهره برداری از آن در ۲ مرحله انجام می شود و بخش های عمومی این تالار تا پایان امسال و سالن های موسیقی و تئاتر این مجموعه فرهنگی نیز سال آینده راه اندازی می رسد.

وی ادامه داد: تکمیل و تجهیز سالن های تئاتر و موسیقی تالار مرکزی اراک حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از محل اعتبارات ملی تامین شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تلاش می کند با جذب به هنگام اعتبارات، تا پایان سال آینده تمام بخش های این مجموعه فرهنگی بهره برداری و در اختیار هنرمندان و هنردوستان اراکی قرار گیرد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: تالار مرکزی اراک در زمره ۱۵ تالاری است که در سطح ملی از سال ها پیش با طراحی پیشرفته و مدرن برنامه ریزی شده اما، واردات تجهیزات و ماشین آلات این مراکز فرهنگی به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها متوقف و روند تکمیل و تجهیز را با کندی مواجه کرده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.