سرپرست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی از بهره‌برداری 80 درصدی نخستین پیست استاندارد فرمول۲ کشور و افتتاح آن تا دو ماه آینده خبرداد.

دو ماه تا افتتاح پیست فرمول۲ ثامن
به گزارش قدس آنلاین، مهدی سلاطین در نشست خبری باشگاه ورزشی کوروش محمدخانی با موضوع ارتقا سطح فرهنگ رانندگی جامعه و کاهش آمار تصادفات و سوانح جاده‌ای در کشور که در سالن جلسات اداره کل پست خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص گلایه ورزشکاران خراسانی از وضعیت نامناسب زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان اظهار کرد: خراسان رضوی مشکلاتی در زیرساخت دارد، اما این استان چندین سال است که شانه‌به‌شانه تهران برای کسب مقام‌های کشوری حرکت می‌کند.
وی افزود: اتومبیلرانی و موتورسواری در خراسان رضوی به دلیل هیاهوی کمتر نسبت به سایر رشته‌ها در خصوص زیرساخت‌ها مظلوم واقع شده است، اما خوشبختانه در چند ماه اخیر ۸۰ درصد از تنها پیست استاندارد کشور که به نقشه پیست‌های فرمول ۲ شباهت دارد، به بهره‌برداری رسیده است. اگر بتوانیم در یکی دو ماه آتی سرنوشت این پیست را به نتیجه برسانیم، تنها پیست استانداردی خواهد بود که علاوه بر برگزاری مسابقات کشوری در چندین رشته، می‌تواند برای نخستین‌بار، میزبان مسابقات آسیایی و بین‌المللی باشد. امیدوارم بتوانیم شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی در مشهد را نیز مهیا کنیم.
سرپرست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی ادامه داد: پیست فرمول۲ ثامن‌الائمه که فقط آسفالت آن باقیمانده است، اگر در مسائل مالی و اعتباری با مشکل مواجه نشود تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد. امیدواریم با افتتاح این پیست ورزشکاران خراسانی نهایت استفاده را ببرند و سطح عناوین خود را در مسابقات کشوری ارتقا بخشند. به ندرت دیده‌ایم که در آن سوی مرزها همچون کوروش محمدخانی ورزشکاری در این رشته ورزشی داشته باشیم. امیدوارم با افتتاح این پیست‌ها، شرایطی فراهم شود تا شاهد حضور اتومبیلرانان و موتورسواران خراسانی در سطوح بین‌المللی نیز باشیم.
ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.