لرستان- رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: تاکنون ۲۲۵ مدرسه آسیب دیده از سیل در این استان تعمیر و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

۲۲۵ مدرسه سیلزده در لرستان تعمیر شد

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد علی رضوی در آئین کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهرستان سلسله بیان کرد: این مجتمع آموزشی، چهل و ششمین فضای آموزشی است که پس از سیل سال جاری، توسط خیرین در استان لرستان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند ۶۲ مدرسه پیش ساخته در ۲ منطقه پلدختر و معمولان هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته با بانک های صادرات، سینا و پارسیان ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب این مدارس خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان افزود: با کمک خیرین مدرسه ساز، تاکنون ۲۲۵ مدرسه آسیب دیده از سیل تعمیر شده و برای سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز گفت: در جریان سیل فروردنماه ۴۲۳ مدرسه در استان آسیب دید که از این تعداد ۳۱۰ مدرسه نیازمند تعمیر و ۱۱۳ مدرسه دیگر تخریب شده اند.

محمدرضا حیدری افزود: برنامه ما در مرحله نخست آماده ساختن مدارس آسیب دیده از سیل برای مهرماه آتی و پس از آن ساخت مدارس جدید و مستحکم در جهت ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.