ایلام- حجت‌الاسلام محسنی اژه ای با بیان اینکه مسئولان مراقب ترفندهای دشمنان باشند، اظهار داشت: دشمنان همواره برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند، اگر ما کوتاه بیاییم دشمن قدرت ما را خواهد گرفت.

 مسئولان مراقب ترفندهای دشمنان باشند

به گزارش قدس آنلاین، معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری استان ایلام، با بیان اینکه مسئولان مراقب ترفندهای دشمنان باشند، اظهار داشت: دشمنان همواره برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند، اگر ما کوتاه بیاییم دشمن قدرت ما را خواهد گرفت.

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه دشمن با روش‌های مختلف از جمله مذاکره درصدد کاهش قدرت کشور است، افزود: مسئولان کشور ما باید مراقب باشند که دوباره مثل قضیه برجام پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه قرار بود در برجام راه اقتصادی کشور باز و تحریم‌ها برداشته شود، بیان داشت: در برجام اولین کشوری که مفاد آن را زیر پا گذاشت آمریکا بود و هم اکنون نیز باید مسئولان ما از این قضیه درس گرفته باشند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه چراغ سبز نشان دادن دشمن برای مذاکره و خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری فریب تازه ای است، گفت: با تغییر برخی ساختارها از جمله مقابله با فرار مالیاتی می‌توان بخش مهمی از مشکلات کشور را حل کرد.

وی خاطر نشان ساخت: برخی با درآمدهای میلیاردی یک صدم مالیات پرداخت نمی‌کنند، اگر دولت و مجلس ساختارها را تغییر دهند، قوه قضائیه هم به دولت در این قضیه همکاری و کمک می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: برخی از سوء استفاده از ارزهای دولتی، کالایی وارد کشور نکردند یا عده‌ای کالاهای تقلبی وارد بازار کردند، قطعاً دستگاه قضا مصمم است با چنین افرادی برخوردی قاطع داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.