نمایشگاه "الممهدون" "زمینه سازان ظهور" تاپایان ماه محرم در حرم رضوی پذیرای علاقه مندان است.

برپایی نمایشگاه "الممهدون" در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاه "الممهدون" با هدف معرفی رهبران و شهدای محور مقاومت اسلامی بحرین به همت مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برپا شده است.

در این نمایشگاه فرهنگی تصاویری از نمادهای ملی در زندان‌های بحرین از جمله "عبدالوهاب حسین"، "حسن مشیمع"، "نبیل رجب"، "محمد جواد پرویز"، "عبدالجلیل السنکیس" و "محمد اسماعیل" به نمایش گذاشته شده است.

 نمایشگاه "الممهدون" همچنین مزین به نام و تصویر شهدایی از جبهه مقاومت بحرین از جمله "محمد العکری"، "محمد الساری"، "محمد حمدان"، "محمد زین الدین" و "احمد العصفور" و همچنین تصویر "شیخ عیسی قاسم" رهبر معنوی انقلاب بحرین است.

در این نمایشگاه همچنین تصاویر شهدای جبهه مقاومت کشورهای اسلامی از جمله  حججی از ایران، شیخ نمر از عربستان، سید عارف حسینی از پاکستان، جهاد مغنیه از لبنان، رضا الغسره از بحرین،   سمیر قنطار از فلسطین و ابوحامد از افغانستان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه "الممهدون" زمینه سازان ظهور که در محل نگارخانه رضوی واقع در راهرو ضلع شرقی صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپا  شده و تا پایان محرم، پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.