خراسان شمالی-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: عزم مدیریت عالی استان حل مشکلات حوزه گردشگری است.

عزم مدیریت خراسان شمالی برای حل مشکلات گردشگری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در همایش گردشگری با تبریک آغاز هفته گردشگری به متولیان این صنعت، اظهار داشت: در شرایط کنونی دو راه داشتیم یکی مقابله و ایستادگی در برابر شرایط تحمیلی دشمنان و دیگری کنار آمدن با خواسته ها و زیاده خواهی های دشمنان بود که به دور از شان مردم نظام‌مقدس جمموری اسلامی بود و گزینه مردم اتکا بر اقتصاد درون زا و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به نقش فعالان گردشگری در شرایط کنونی، افزود: گردشگری یکی از پیشران های توسعه استان است که می تواند بخش زیادی از مشکلات اقتصاد و اشتغال را سامان دهد.

حیاتی ادامه داد: ما باید بتوانیم برای رونق گردشگری استان از ظرفیت زائران بهره مند شویم و خراسان شمالی را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی گفت: تلاش استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بهره مندی حداکثری از اعتبارات ویژه بخش گردشگری و ظرفیت های موجود در این صنعت است.

حیاتی با تاکید بر اینکه باید مقررات را تسهیل و مشکلات بانکی مربوط را حل کنیم، تصریح کرد: عزم مدیریت عالی استان برای حل مشکلات حوزه گردشگری جدی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.