جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی با بیان اینکه ترافیک هر ساعت پرحجم‌تر میشود، گفت: طی ۲۴ گذشته ۱۳ تصادف جرحی و 2 فوتی ثبت شده است و در مجموع۱۷ تن مجروح و ۲ تن در نیشابور و کلات فوت شده اند.

تصادفات ۲۴ گذشته ۱۷ مجروح و ۲ کشته در محورهای خراسان رضوی بر جا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین ؛ سرهنگ محمدعلی احسان‌بخش ، گفت: ابتدای صبح ترافیک عادی و روانی داشتیم، به تدریج ورودهای مشهد از سمت محور شمال و آزادراه شهید شوشتری ترافیک پرحجم می‌شود.

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ گذشته ۱۳ تصادف جرحی و 2 فوتی ثبت شده  و در مجموع ۱۷ تن مجروح و ۲ تن درمحورهای نیشابور و کلات فوت شده‌اند.

وی با تاکید بر این مطلب که لازم است رانندگان با هوشیاری کامل رانندگی کنند، متذکر شد: همکاران ما در مرز مهران نیز توصیه می‌کنند که با خستگی رانندگی نکنند و اگر زائران پیاده در طول مسیرشان هستند توجه کامل داشته باشند و فاصله جانبی خود را با آنها حفظ کنند.

احسانبخش با اشاره به اینکه کلیه امکانات خودرویی مان را جهت ایمنی زائرین در محورهای خراسان رضوی به کار گرفته‌ایم، افزود: محدودیت ترافیکی خاصی نداریم زیرا خوشبختانه مردم مدیریت خوبی دارند، بعید میدانم تا انتهای شب هم نیاز به محدودیت خاصی باشد اگرچه ترافیک هر ساعت پرحجم تر می‌شود، اما شرایط عادی پیش بینی می شود.

فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.