مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هماهنگی های لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای مورد نیاز برای بازگشت ۴۵۰ هزار زائر پیاده دهه آخر صفر از مشهد به شهرهای مبدا فراهم شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وسیله بازگشت۴۵۰ هزار زائر پیاده از مشهد فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: در این راستا پنج هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در قالب ۱۳۶ شرکت مسافربری در سطح استان و بیش از هشت هزار راننده حرفه ای برای جا به جایی و بازگشت زائران دهه آخر صفر تدارک دیده شده است و بازگشت زائران پیاده به شهرهای خود در این برنامه در اولویت راهداری قرار دارد.

وی ادامه داد: از قبل به زائران دهه آخر صفر توصیه شده است که پیش از سفر به مشهد نسبت به خرید بلیت بازگشت با اتوبوس و قطار از مبدا خود اقدام کنند تا در هنگام بازگشت با مشکل تهیه بلیت مواجه نشده و امکان هماهنگی برای تامین ناوگان مورد نیاز توسط متولیان حمل ونقل نیز به راحتی فراهم شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مسافران بلیت خود را فقط از سامانه های اینترنتی مجاز و یا دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافربری در پایانه های امام رضا(ع) و معراج و دفاتر آژانس‌های مسافرتی سطح شهر تهیه کنند.

نصری افزود: در صورت نیاز با معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد جهت اختصاص ناوگان مسافربری عمومی درون شهری (اتوبوس، مینی بوس و ون) جهت جا به جایی مسافران نیشابور، سبزوار و قوچان هماهنگی های لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای خراسان رضوی  نیز در روز ۲۹ صفر در پایانه های امام رضا(ع) و معراج مشهد برای  بازگشت زائران به مقاصدشان متمرکز می شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.