قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی گفت: یکی از رسالت‌های خطیر آستان قدس رضوی در دوره جدید استیفای حقوق و تثبیت مالکیت اراضی و املاک موقوفه حضرت رضا(ع) است.

لزوم صیانت و استیفای حقوق موقوفات آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های خطیر آستان قدس رضوی در دوره جدید استیفای حقوق و تثبیت مالکیت اراضی و املاک موقوفه حضرت رضا(ع) است، اظهار کرد: رعایت غبطه وقف و موازین شرعی در برنامه‌ریزی برای اراضی موقوفه از مهم‌ترین رسالت‌های آستان قدس رضوی است و مأموریتی ذاتی، سنگین و مؤثر به‌شمار می‌آید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: در سال‌های پس از شهادت امام رضا(ع) واقفان نیک‌اندیش اموال و دارایی‌های خود را وقف این آستان مقدس کرده‌اند که نگهداری و مراقبت از این موقوفات و ایجاد منابع پایدار از مهم‌ترین اولویت‌های ما حسب تاکید تولیت آستان قدس رضوی است.

وی با اشاره به اهمیت سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در تهران بیان کرد: افزایش بهره‌وری از موقوفات با استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل و اخذ مطالبات معوقه از اشخاص حقیقی و حقوقی و اجرای دقیقی نیات واقفان از موارد مورد انتظار از این مجموعه است.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سید صولت مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان تهران تقدیر و سعید جعفری به‌عنوان به مدیرعامل جدید این مجموعه معرفی شد.

سعید جعفری با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت، دارای ۲۵ سال سابقه مدیریت در دستگاه‌های دولتی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است.

وی پیش از این مدیرعامل بنیاد برکت بوده است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.