کتابخانه شهید آیت الله سید حسن مدرس در شهرستان کاشمر از جمله کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در اولین برنامه سه شنبه‌های فرهنگی خود از اسناد و نامه‌های رسمی آیت الله شهید مدرس رونمایی کرد.

اسناد و نامه‌های رسمی شهید مدرس رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، در این برنامه که با حضور آیت الله طباطبایی امام جمعه این شهرستان و حجت الاسلام سید جلال حسینی رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در محل این کتابخانه برگزار شد، ۱۰ برگ از دست نوشته‌های شهید مدرس اهدا شده به آستان قدس رضوی که در بردارنده نامه‌های خانوادگی و اسناد اموال منقول و غیر منقول است رونمایی شد.

در این برنامه حجت الاسلام سید جلال حسینی رئیس سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی پیرامون ابعاد مختلف شخصیت این شهید بزرگوار سخنرانی کرد.

گفتنی است، کتابخانه زیارتگاه شهید آیت ‌الله سید حسن مدرس(ره) پس از کتابخانه آستان قدس رضوی، بزرگ‌ترین کتابخانه در استان خراسان رضوی است و در حال حاضر با دارا بودن ۸۱ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف، واحد سمعی بصری با ۱۱ هزار عنوان منبع دیجیتال، ۷۰ عنوان نشریه، ۳ هزار جلد منابع مرجع، دو کافی‌نت مجزا برای استفاده آقایان و خانم‌ها با ۱۴ دستگاه رایانه، روزانه میزبان بیش از هزار مراجعه‌کننده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.