تیراندازی در فودکورت یک مرکز خرید در حومه آتلانتا در آمریکا، یک زخمی برجا گذاشت و مشتریان وحشت‌زده را وادار به فرار کرد.

تیراندازی در یک مرکز خرید در حومه آتلانتا

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی آسوشیتدپرس، اداره پلیس کاب کانتی در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از مشاجره‌ای که حدود ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی در کامبرلند مال بروز کرد، یک نفر زخمی شد و فرد مهاجم فرار کرد. بنابر اعلام سارا اوهارا، سخنگوی پلیس کاب کانتی، فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و احتمال می‌رود جان سالم به در برد.

پلیس آمریکا گفت مظنون شناسایی شده و نیروهای پلیس در جستجوی وی هستند. سه شاهد به آسوشیتدپرس گفتند بعد از شنیدن صدای شلیک، در فودکورت مرکز خرید مردی را دیدند که آغشته به خون روی زمین افتاده بود. تصاویر منتشر شده مردم را نشان می‌دهد که با کیسه‌های خرید خود، وحشت زده به این سو و آن سو می‌دوند و بعضی‌ها هم پشت پیشخوان‌ها و میزها پنهان می‌شوند.

پلیس در بیانیه‌ای این تیراندازی را به اختلاف بین دو نفر که از قبل یکدیگر را می‌شناختند، نسبت داد و گفت این رویداد مربوط به یک تیرانداز فعال نبوده است. این مرکز خرید پس از تیراندازی بسته و سپس بازگشایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.