ایلام- آیین افتتاحیه ۱۳۰ واحد مسکونی محرومان استان ایلام با حضور رییس بسیج مستضعفان و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار ایلام برگزار شد.

۱۳۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در ایلام به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین؛ رییس بسیج مستضعفان سپاه پاسداران روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این آیین اظهار داشت: روستاها پیش قراول و پایه اصلی اقتصاد مقاومتی و اقتصاد بدون وابستگی به نفت هستند و توسعه و رفع محرومیت روستاها با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که برای رونق تولید دارند، نیاز به کار جهادی با همکاری همه دستگاه ها و نهادها دارد.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: هرچند انقلاب اسلامی با مشارکت و همراهی مردم و مسوولان جبهه مقاومت محکمی را در برابر فشارهای استکبار جهانی و مشکلات اقتصادی و تحریم ها ایجاد کرده است، اما باید موضوع رفع محرومیت از مناطق محروم به طور جدی تری در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به فراخور وظایف خود در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم با همکاری دستگاه های مختلف از جمله کمیته امداد ، بهزیستی و سازمان برنامه و بودجه فعالیت های متعددی را اجرا کرده یا در دست اجرا دارد که مهمترین برنامه اشتغال زایی جوانان و افراد جویای مناطق محروم و روستاها است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: با پشتیبانی مسوولان دولتی و استانداران استان ها و همکاری دستگاه ها روند محرومیت زدایی در نقاط محروم و روستاها شتاب فزاینده ای یافته و سال ۹۹ نیز این روند با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.