قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم ۹ دی در هزار شهر و شهرستان خبر داد.

برنامه‌های سالروز حماسه «نهم دی» اعلام شد

قدس آنلاین: نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با موضوع بزرگداشت یوم الله 9 دی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نهم دی روز تحقق وعده خداوند و نمایش اتحاد ملت ایران اسلامی حول محور ولایت است.

وی افزود: نهم دی هر سال بنام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تقویم ثبت گردیده و ملت ما نشان دادند که بصیر و زمان‌شناس هستند. نهم دی حماسه ماندگار، مظهر بصیرت و دیانت و الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا و غدیر و شناخت وظیفه بود. بزرگداشت این روز بزرگ و مهم وظیفه همگانی است. این روز برای عبرت گرفتن و هشداری برای نا اهلان داخلی و دشمنان خارجی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: امسال نیز دهمین سالگرد حماسه نهم دی ماه را برگزار می‌کنیم و این روز بزرگ عامل شکست فتنه‌ای شد که هدفش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود ولی مردم به تبعیت از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری به صورت خودجوش در صحنه حضور یافتند.

لطفی خاطر نشان کرد: در سال 88 مبنای فتنه، یک ادعای واهی و دروغ به عنوان تقلب در انتخابات شد و مردم در صحنه حضور یافتند و فتنه در هم پیچیده شد ولی حوادث اخیر نیز حاصل برنامه‌ریزی دشمن بود و دشمن برنامه‌ریزی کرده بود و با تمام توان و با ادعای فشار حداکثری به دنبال ضربه زدن به نظام بود. مردم درحوادث اخیر در فاصله کمتر از 48 ساعت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در صحنه حضور یافته و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی افزود: ستادهای بزرگداشت نهم دی از چند ماه گذشته در استان‌ها برقرار شده بود تا بتوانیم برنامه خوبی برای این روز برگزار کنیم. شعار یوم الله 9 دی سال 1398 نیز « یوم الله 9 دی؛ مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و عبور از فتنه‌ها» انتخاب شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایام الله نهم تا نوزدهم دی ماه هر سال دهه بصیرت انتخاب شده است؛ با مراسم ملی سراسری نهم دی ماه، هر ساله این دهه را آغاز و با ادامه‌دادن برنامه‌ها و بزرگداشت‌ها این ایام الله را ادامه خواهیم داد و حسن ختام این دهه نیز دیدار مردم قم به نمایندگی از مردم سراسر کشور با مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی ادامه‌داد: امسال نیز بزرگداشت این روز عظیم، در قالب تجمعات پرشور و در روز دوشنبه نهم دی ماه به صورت همزمان در بیش از هزار شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم یوم الله نهم دی تهران نیز ساعت 14 روز دوشنبه نهم دی ماه و در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.