مجمع انتخاب رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی برگزار شد.

انتخاب رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، احمد نامنی ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیأت تنیس خراسان رضوی که با حضور «فتاحی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، «زارعی» معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط حاضر ورود به فعالیت‌های ورزشی بسیار سخت شده است، حضور کاندیداها در این مجمع را سبب خرسندی برشمرد.

سرپرست فدراسیون تنیس با اشاره به پیاده سازی طرح آمایش سرزمین در رشته تنیس خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم آمایش سرزمین را در رشته تنیس پیاده کنیم، می‌بینیم این موضوع از سال‌های دور انجام شده و زمین‌های تنیس در بهترین نقاط شهرها شکل گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ورزش تنیس ظرفیت مالی بیشتری را می‌طلبد، متذکر شد: متاسفانه تنیس در ایران با قدمت ۷۰ ساله، هنوز به جایگاه واقعی خود در آسیا و جهان دست نیافته است.

نامنی یکی از دلایل دست نیافتن تنیس به جایگاه واقعی خود را عدم مطالبه‌گری استان‌ها دانست و ادامه داد: باید استان‌ها توسعه‌های زیر ساختی را انجام دهند و با مطالبه‌گری به دنبال رشد بیشتر در این رشته باشند.

سرپرست فدراسیون تنیس با طرح این سوال که چرا با وجود تمام امکانات و ابزارها نتیجه خوبی گرفته نشده، بیان کرد: قطعا یکی از دلایل آن مدیریت غلط بوده است.

وی یادآور شد: ما در این مدت مقام‌های خوبی در آسیا کسب کردیم و با جذب منابع مالی، سعی کردیم تنیس را به جایگاه واقعی خودش نزدیک کنیم.

جایگاه ورزش خراسان رضوی در حال ارتقا است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه این جلسه اظهار کرد: امیدوارم این مجمع باعث همدلی و وفاق بین خانواده بزرگ تنیس شود و بتوانیم این ورزش را در استان به اوج خود برسانیم.

فرزاد فتاحی افزود: خراسان رضوی به واسطه زیرساخت‌هایی که در تنیس دارد، می‌تواند رشد بیشتری داشته و به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم بازوی توانمند فدراسیون تنیس باشیم، بیان کرد: سعی ما بر این بوده که مجامع انتخاباتی را در زمان خودش برگزار کنیم، اما در بعضی از رشته‌ها، شرایط به طور کامل فراهم نبوده و باعث شده این انتخابات به تعویق بیفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما بر این بوده که در سال جاری تمام مجامع استان را برگزار کنیم. تا پایان سال نیز چند مجمع را برگزار می‌کنیم تا مجمع انتخاباتی عقب افتاده نداشته باشیم.

فتاحی عنوان کرد: نگاه ما باید به سمت توسعه زیر ساخت‌ها در شهرستان‌های استان باشد که خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در بحث‌های استعدادیابی تنیس کمک بسیار خوبی داشته باشد، همچنین ظرفیت‌های بسیار خوبی در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) برای این رشته وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: شرایط ویژه‌ای در استان وجود دارد و جایگاه ورزش استان در حال ارتقا است، زیر ساخت‌های خوبی را نیز در دست احداث داریم و ارتباط مناسبی بین ورزش و رسانه به وجود آمده است.

فتاحی اضافه کرد: شاهد رشد روز افزون ورزشکاران و باشگاه‌ها هستیم و تیم‌های ما در لیگ‌های برتر نتایج بسیار خوبی به دست آورده‌اند.

وی گفت: امیدوارم با کمک نمایندگان مجلس، خیرین و اسپانسرها و با همکاری هیأت‌های ورزشی این جایگاه حفظ شود و بتوانیم این رشد را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ اسماعیل احمدی مقدم، محمد رضا تدین، مهدی حمایتکار و محمد مؤمنی کاندیدای این مجمع بودند، اسماعیل احمدی مقدم در مجمع حضور پیدا نکرد.

در پایان این جلسه پس از رأی گیری از اعضای مجمع انتخابی، محمدرضا تدین توانست با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۴رأی مأخوذه به مدت چهار سال ریاست هیأت تنیس خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.